سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
کد خبر: 277917
۳۱ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۴

طلاب و فضلای استان گلستان در مراسم ویژه‌ای به فرمان مقام معظم رهبری پیرامون هجرت طلاب شهرستانی حوزه علمیه قم، لبیک گفتند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، مراسم ویژه آغاز طرح هجرت طلاب، چهارشنبه شب با حضور مسئولان ارشد حوزوی و طلاب گلستانی حوزه علمیه قم، در محل سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد.

در این مراسم که مدیران ارشد حوزوی چون آیت الله مقتدایی مدیر حوزه های علمیه، حجج اسلام و المسلمین نبوی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه های علمیه، ملک دار، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه های علمیه، زمانی، معاون بین الملل حوزه های علمیه، فرحانی معاون آموزش و امور حوزه های علمیه، حسینخانی، معاون تهذیب حوزه های علمیه و ملکی، مدیر حوزه علمیه استان گلستان حضور داشتند. اعلام شد که طلاب استان گلستان، پیشقدم در اجرای طرح هجرت طلاب شهرستانی حوزه علمیه قم هستند و با این کار به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

حجت الاسلام سنایی به نمایندگی از طلاب گلستان سخنانی را ایراد کرد و پس از وی، آیت الله مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه پشت تریبون قرار گرفت و ضمن بیان بخشی از تجربیات خود در هجرت به قم و پس از آن هجرت از قم به اصفهان از طلاب خواست که خدمت به شهر و استان خود را از اولویت کاری خود قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha