دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024

سومین سالگرد ارتحال آیت الله بهجت فومنی (ره) در مسجد ولی عصر (عج) بالامحله شهرستان فومن با حضور نائب رییس قوه قضائیه و تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم گفت: همواره علمای دینی، معلمان حقیقی ارتباط انسان‌ها با یکدیگر بودند.

وی افزود: در واقع این علما بودند که با زهد و تقوای بالا و با ارتباط و قرب توصیف نشدنی با خدای متعال، بین دل های مردم و خداوند ارتباط برقرار کرده و در سعادت ابدی انسان ها نقش کلیدی را ایفا کردند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: علمای بزرگی همچون امام خمینی (ره) توانستند در قرنی که نوع بشر به سمت فراموشی تمام ارزش ها درحرکت بود دل ها را با یکدیگر ارتباط دهند.

تقی پور ابراز داشت : مردم آزاده در سراسر دنیا نیز بعد از 40 سال حضور آیت‌الله بهجت فومنی (ره) بر کرسی تدریس علوم حوزوی و معارف معنوی با ایشان ارتباط دارند.

مهندس سعادتی استاندار گیلان نیز در این مراسم آیت الله بهجت فومنی (ره) را نام آور عرصه توحید و عرفان، و سرچشمه فیوضات معنوی توصیف کرد.

وی پیروی از اهل بیت (ع) را عامل برتری مردم ایران در سراسر جهان عنوان کرد و افزود:باید قدر و منزلت علمای بزرگی همچون آیت الله بهجت فومنی (ره) را که گسترش دهنده معارف اهل بیت (ع) در جامعه بودند را بیشتر بدانیم و بشناسیم

همچنین در این مراسم از تمبر یادبود آیت الله العظمی بهجت فومنی (ره) رونمایی شد و قرار شد که 200 هزار قطعه از این تمبر در داخل و خارج کشور برای دوستداران و علاقمندان این مرجع عالیقدر جهان تشیع توزیع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha