یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفت:وظیفه‌ای که حوزه در عرصه شبهات دارد،‌ پاسخگویی و ایجاد بسترسازی برای برطرف کردن این شبهات است .

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله  رضا استادی،‌در دیدار اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه با حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی که  شامگاه (پنجشنبه 16شهریور )در بیت معظم‌له برگزار شد،‌ اذعان داشت: یکی ازوظایف  حوزه، تربیت طلاب  فاضل و توانا است که به جنبه‌های مختلف معارف اهل بیت(علیهم‌السلام) آشنا شوند.

وی با بیان این که طلاب باید بتوانند به خوبی نسبت به این تعالیم آگاه و آنها را نیز به خوبی به دیگران انتقال دهند،‌ افزود: طلاب و خانواده‌هایشان باید بتوانند نقش محوری در اجرای تعالیم اسلامی در جامعه ایفا نمایند و همگان را نسبت به آسیب‌هایی که معنویت و اعتقادات آنها را تهدید می‌کند، واکسینه کنند .

دبیر شورای عالی حوزه‌‌های علمیه افزود: امروز در دوره‌ای هستیم که شبهات  از سوی دشمن ایجاد می‌شود که وظیفه حوزه پاسخگویی به آنها و بسترسازی برای برطرف کردن این شبهات می‌باشد. حوزه باید بتواند عرصه را برای تعلیم و تعلم طلاب  آماده سازد تا این روند با کیفیت بهتری ادامه یابد.

امام جمعه قم در پایان خاطرنشان کرد:‌ همه کسانی که در حوزه در حال خدمت‌رسانی هستند، با نیت خیر وارد عرصه شده و از رهنمود‌های بزرگان و مراجع دراین عرصه استقبال می‌کند.

15/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha