شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 297449
۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۳

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه (س) رودسر از تحصیل 185 بانوی طلبه در این مدرسه و موفقیت آنان در عرصه پژوهشی کشور خبر داد.

فاطمه پورابراهیمی در گفتگو با سرویس استان‌های خبرگزاری حوزه با اشاره به افتتاح ساختمان حوزه بزرگ خواهران فاطمیه شهرستان رودسر، گفت: این ساختمان با تجهیزات بسیار مناسبی در زمینه های آموزشی برای طلاب خواهر طراحی و ساخته شده است.

وی با بیان این که در این ساختمان قسمت های مجزایی برای هریک از بخش های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی طراحی شده است، افزود: بی تردید با توجه به فضای بسیار مناسب ساختمان از لحاظ مساحت و امکانات، طلاب خواهر از فرصت بسیار مناسبی برای انجام فعالیت های مذکور برخوردار خواهند بود.

پورابراهیمی، راه اندازی پایگاه‌ اطلاع‌رسانی مدرسه فاطمیه را از دیگر کارهای انجام گرفته عنوان کرد و گفت: با توجه به وجود طلاب مستعد و توانمند در این مدرسه، پایگاه اطلاع‌رسانی در راستای ارائه و ترویج مباحث اعتقادی و شرعی در جامعه راه‌اندازی شد.

وی افزود: از جمله کارهای مهم فرهنگی انجام شده توسط خواهران طلبه در شهرستان رودسر، برگزاری نمایشگاه بزرگی در سطح شهر با مضامین تهاجم فرهنگی است.

پورابراهیمی با اشاره به این‌که در زمینه پژوهشی نیز که یکی از بخش های مهم فعالیت طلاب محسوب می شود بانوان طلبه موفق به کسب رتبه های برتر کشوری در شاخه فقه و حقوق شدند، گفت: در بخش آموزشی نیز هم اکنون بسیاری از بانوان طلبه رودسر در مقاطع بالای تحصیلی در حال تحصیل می باشند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه (س) رودسر در پایان با بیان این‌که حوزه علمیه خواهران رودسر از سال 1368 با حدود 40 طلبه کار خود را آغاز کرده بود، اضافه کرد: تا کنون 400 طلبه از حوزه علمیه رودسر در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده اند و در حال حاضر 185طلبه در ساختمان جدید التاسیس این مدرسه در حال تحصیل می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha