دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024

حضور حماسی مردم در 9 دی نقشه فتنه‌گران را خنثی کرد و غبارها را از چهره کشور زدود.

آیت‌الله شیخ عبدالمجید باقری بنابی در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه با اشاره به فعالیت‌های همه‌جانبه دشمنان انقلاب در فتنه سال 88 خاطرنشان ساخت: حدود 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در این مدت منافقین داخلی و دشمنان خارجی در هر مقطعی با چهره‌های متفاوت هجمه‌های خود را علیه نظام اسلامی وارد کردند و همچنین منافقین کشورهای منطقه که موافق انقلاب اسلامی ایران نبودند با هر ترفندی به فکر از بین بردن انقلاب ایران و خاموش کردن این نور الهی بودند.

مدیر حوزه‌ علمیه بناب افزود: این حملات در طول عمر 34 ساله انقلاب وجود داشت و هنوز هم تداوم دارد، ولی در فتنه سال 88 این هجمات به اوج خود رسید و این دشمنی‌ها با بهانه کردن مسئله انتخابات و بحث تقلب به جریان عاشورای سال 88 منجر شد و در آن روز فجایع، قباحت و وقاحت کار دشمن به اوج خودش رسید؛ بنده در زمان طاغوت هم این زشتی‌ و جسارت را به یاد ندارم در کشوری که گوشت و پوست مردم با عشق به اهل‌بیت (ع) و امام حسین(ع) عجین شده است در روز عاشورا و در زیر لوای جمهوری اسلامی این فاجعه رقم خورد.

وی اظهار داشت: فتنه‌گران، اوضاع را طوری فراهم کرده بودند که دشمن، گمان می‌کرد زمینه آماده است و فضا به گونه‌ای بود که حتی بهائیت با آن ذلت و پلیدی‌اش برای شکست نظام اسلامی طمع کرده بود و منافقین و ضدانقلاب‌های داخلی و سلطنت‌طلب‌ها و افرادی که به الفبای اسلام هم معتقد نبودند با الهام گرفتن از ایادی غرب موجی از فاجعه را آفریدند که اصلاً قابل تصور نبود.

آیت‌الله بنابی تاکید کرد: در روز عاشورا که سراسر کشور ایران غرق در ماتم و عزا است و مردم با اشک چشم و لباس مشکی با حضور در خیابان‌ها به عزاداری می‌پردازند ولی در این روز دشمن فاجعه‌ای را رقم زد که اگر در خواب هم می‌دیدیم باور نمی‌کردیم ولی این فاجعه شکل گرفت و دلهای مومنین خون شد.

مدیر حوزه علمیه بناب با اشاره به عظمت حضور مردم در حماسه 9 دی 88 گفت: مردم در سالروز سوم شهادت سیدالشهدا که با 9 دی 88 مصادف بود با تشکیل تجمعات خودجوش در تمام مناطق کشور به خصوص در شهرهای بزرگ، اهداف فتنه‌گران را خنثی کردند و غبارهای وقاحت و زشتی را از چهره کشور زدودند.

وی با اشاره به دستاوردهای مهم حماسه 9 دی خاطرنشان ساخت: مردم در این روز در دفاع از ولایت و حمایت از عاشورای حسینی حماسه‌ای را رقم زدند که دوستان امیدوار و در مقابل، دشمنان داخلی و خارجی نامید شدند.

آیت‌الله بنابی فتنه سال 88 را از فتنه‌های بزرگ بعد از انقلاب برشمرد و گفت: دشمن در این جریان فضا را طوری نشان داده بود که عده‌ای از مردم فریب خوردند ولی بعد از فجایع روز عاشورا با حضور حماسی مردم بسیاری از آنها از  خواب غفلت بیدار شدند و این از مهمترین دستاوردهای حماسه 9 دی بود.

وی تاکید کرد: حماسه 9 دی دستاوردهای بزرگ و پیروزی دوباره را برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورد که امیدواریم در دفاع از اسلام ناب و ولایت، همواره ثابت‌قدم باشیم.

مدیر حوزه‌ علمیه بناب با اشاره به نقش و جایگاه مهم مقام معظم رهبری در مقابله با فتنه 88 گفت: رهبر معظم انقلاب در این جریان به طور قاطع و مصمم همچون امام راحل (ره) پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستادند.

آیت‌الله بنابی تاکید کرد: مقام معظم رهبری معتقد بودند باید در مقابل افرادی که به بهانه تقلب در انتخابات، با ایجاد آشوب، عرصه را بر امت حزب‌الله تنگ کرده با قاطعیت از آرای مردم دفاع نماید و در عین حال با کرامت در مقابل فتنه‌گران ایستادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha