شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024

امام جمعه شهرکرد گفت: آنچه روز گذشته در مجلس اتفاق افتاد، دل دلسوزان نظام را به درد آورد و این مسئله شایسته مسئولان نظام اسلامی نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین  محمد علی نکونام، امروز در دیدار کارکنان نیروی انتظامی چهار محال و بختیاری با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: مردم ایران لیاقت و شایستگی خود را در طول پیروزی انقلاب اسلامی به اثبات رساندند و در مقابل نیز خداوند به این ملت عنایت ویژه‌ای داشته و این امر در طول تاریخ بیسابقه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان چهار محال و بختیاری با اشاره به موج بیداری اسلامی در جهان و الگو گیری انسان‌های آزاده از ملت ایران، گفت: امروز پیام های انقلاب اسلامی به سراسر دنیا صادر شده است.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم همدلی و وحدت مسئولین، تصریح کرد: وحدت قوای نظام یکی از موضوعات مهم و اساسی کشور است و مسئولان باید به این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان ساخت: آن چه دیروز در این جلسه اتفاق افتاد، دل دلسوزان نظام را به درد آورد و این امر نیازمند دقت نظر و وحدت بیش از پیش مسئولان نظام است.

وی بر ضرورت تبعیت همگان به ویژه مسئولان از رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: مسئولان قوا باید نسبت به رهنمودها و توصیه‌های ناصحانه و دلسوزانه مقام معظم رهبری دقت و توجه بیشتری داشته باشند.

امام جمعه شهرکرد یادآور شد: رفتارهای غیر اخلاقی برخی مسئولین شیرینی دهه فجر را برای مردم تلخ کرد و این مسئله شایسته نظام اسلامی نبود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان این که باید کسب رضای الهی معیار و هدف اعمال و رفتار افراد باشد، ابراز امید واری کرد: مسئولان نظام به خود بیایند و ملاک و معیار رفتار و گفتار خود را کسب رضای الهی قرار دهند.

در ابتدای این نشست فرمانده انتظامي استان چهار محال و بختیاری در سخنانی با تبریک دهه فجر، اظهار داشت: نیروهای مسلح سربازان ولی‌فقیه هستند و این افتخار بزرگی برای فعالان این عرصه است.

جعفری افزود: این روزها بهترین فرصت برای تبیین و اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام است و دستگاه‌ها و سازمان‌های کشور می‌توانند از این فرصت نهایت بهره را بگیرند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha