سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024

دبیر ستاد انسجام بسیج و مساجد استان قم از برگزاری همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج استان قم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار سید جواد هاشمی، دبیر ستاد انسجام بسیج و مساجد استان قم، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به برگزاری هشتمین همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج استان قم، گفت: این همایش با هدف پیوند بیشتر بین نهاد مردمی، حوزه، بسیج و مساجد برگزار میشود.

 وی افزود: ائمه جماعات که صالحان شهرها و امین مردم هستند با مردم و مساجد پیوند خورده اند و بسیج نیز که مولود مسجد و مردم است باید با این نهاد مقدس و روحانیت پیوند عمیق تری داشته باشد تا جامعه و نظام از این پیوند مبارک منتفع شود.

دبیر ستاد انسجام بسیج و مساجد استان قم عنوان کرد: محوریت این همایش پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در سال جدید است؛ در این همایش بر لزوم تلاش بیشتر و هدفمند مساجد و بسیج در جهت همگانی کردن و پررنگ کردن حضور مردم در حماسه بزرگ انتخابات ریاست جمهوری و پشت سرگذاشتن قدرتمند تحریم ها با حماسه اقتصادی تاکید خواهد شد.

وی با ذکر این مطلب که در این همایش از وجود شخصیت های برجسته حوزوی و استانی استفاده می شود، تصریح کرد: آیتالله سیدهاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزههای علمیه کشور و فرماندهان بسیج و بسیجیان و ائمه جماعات استان قم در این همایش حضور یافته و به ارایه راهکارهای عملی در پیوند این سه عنصر مقدس می پردازند.

هاشمی با ذکر این مطلب که در این همایش از 9 نفر از ائمه جماعات استان تجلیل و 600 نفر از ائمه جماعات و فرماندهان بسیج استان نیز حضور خواهند داشت، عنوان کرد: فرهنگ جامعه ما فرهنگ مسجدی است و باید هر روز این پیوند مبارک بین مسجد و بسیج و مردم، تقویت شود؛ قطعا روحانیت به عنوان ستون اصلی اجماع هدایتگر اجتماعی در مسیر صحیح تدین مردم است و نقش بسیار مهمی در این عرصه خواهد داشت.

وی گفت: این همایش روز یکشنبه 22 اردیبهشت ماه در دفتر تبلیغات اسلامی و با حضور و سخنرانی آیتالله حسینی بوشهری، از ساعت 16 تا 18 برگزار میشود.

هاشمی تصریح کرد: در سال جاری باید با عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب در عرصه های سیاسی و اقتصادی به حماسه ای تاریخی دست بزنیم و با حضور پرشور در عرصه انتخابات و همچنین تولید کارو سرمایه ایرانی چشم طمع دشمنان را از این کشور و انقلاب کورکنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha