چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024

به ابتکار غرفه ختم صلوات نمایشگاه قرآن تا پایان ماه مبارک رمضان 313 میلیون صلوات برای تعجیل در فرج حضرت ولیعصر (عج) ختم خواهد شد.

محدثه پیشوایی مسئول غرفه ختم صلوات بیست‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: فعالیت های این غرفه به سه  بخش ختم صلوات، ترنم وحی و بافت تابلو فرش اسماءالحسنی تقسیم می شود.

وی گفت: ختم صلوات طرحی است که در آن 313 میلیون صلوات تا آخر رمضان به نیت سلامتی و ظهور آقا امام زمان (عج) فرستاده می‌شود. در این طرح هر نفر تعهد می کند هر میزان که دوست دارد صلوات ختم کند. این تعهدها به گونه ای برنامه ریزی می شود که تا پایان ماه مبارک رمضان 313 میلیون صلوات فرستاده شود.

وی افزود: ترنم وحی یکی دیگر از از فعالیت‌های این غرفه می‌باشد که ویژه آقایان است و شیوه اجرای آن این گونه است که افراد یک آيه از قرآن را خوانده و صدایش ضبط می شود و در سایت گذاشته می شود تا در پایان ماه، قرآن با صدای افراد گوناگون ختم شده باشد. علاوه بر این برای بانوان نیز طرح بافت قالی با اسماءالحسنی در حال اجرا است که نام ها و القاب پرودگار مانند یا نور، یا لطیف ، یا مجیر ، یا رئوف و..  راگره زده می شود و در نهایت پس از اتمام کار قالیچه‌ای مزین به اسماء الهی ، به حرم مطهر امام حسین (ع) اهدا می شود .

خانم پیشوایی درباره استقبال از طرح های این غرفه در نمایشگاه قرآن کریم گفت: استقبال از طرح ها بسیار بیش از تصور بوده به گونه‌ای است که بسیاری از مردم تقاضا کردند این طرح پس از پایان ماه مبارک رمضان هم ادامه داشته باشد و مکانی برای بافت دوباره قالیچه و قرائت قرآن وجود داشته باشد تا عاشقان کوی دوست همواره دلداده امام حسین (ع)و فرزند غایبش حضرت مهدی موعود باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha