چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024

همزمان با بیست و پنجمین سالگرد شهادت شهید عارف الحسینی رهبر فقید شیعیان پاکستان نقش این روحانی مجاهد در وحدت و بیداری اسلامی عصر امروز با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه در قم بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شیخ‌الاسلام سید شجاع حسین حسینی دبیر همایش«نقش شهید عارف الحسینی در وحدت و بیداری اسلامی » در سخنانی اظهار داشت: علامه عارف حسینی از شخصیت‌هایی بود که وحدت مسلمانان را بر اساس آن‌چه حضرت امام(ره) خواهان بود دنبال مي‌کرد و در این عرصه تاثیر بسزایی داشت.

وی با اشاره به تلاش شهید عارف الحسینی درباره آگاه نمودن مردم نسبت به ترفندهای استکبار در تفرقه‌افکنی میان مسلمانان اظهار داشت: این روحانی مجاهد در زمانی هم که شرایط خفقانی از سوی استکبار در کشورهای اسلامی بوجود آمده بود بدون هیچ ترس و واهمه‌ای راه خود را ادامه داد و یک قدم از مسیر ولایت فقیه عقب ننشست و شهادت در راه ولایت فقیه را از افتخارات خود می‌دانست.

خاطرنشان می‌شود: در این مراسم دکتر سرحد حسینی از شاگردان علامه شهید عارف‌الحسینی، همچنین  حجج‌اسلام رسولی استاد جامعةالمصطفی، حمزه سوداگر از علمای آمریکا،  امامی رئیس مؤسسه خیریه الزهراء لبنان در این مراسم به ایراد سخن پرداختند.

یادآور می‌شود: این مراسم به همت جامعه روحانیت سرحد پاکستان در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام‌خمینی‌(ره) برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha