شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024

آیین افتتاحیه سال تحصیلی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع)قم، با سخنرانی آیت الله مومن، عضو فقهای شورای نگهبان برگزار می شود.

حجت الاسلام علی رضا عالمی، معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اعلام این خبر گفت: مراسم آغاز سال تحصیلی 93-1392 این موسسه حوزوی، سه شنبه، دوم مهرماه با سخنرانی آیت الله مومن، عضو فقهای شورای نگهبان، در قم برگزارمی شود.

وی افزود: در این مراسم حجت الاسلام حسین رحیمیان، رئیس موسسه سخنرانی خواهد کرد و پس از آن، یکی از فارغ التحصیلان سطح سه، به نمایندگی از دانش پژوهان به بیان نظرات خود خواهد پرداخت، همچنین از 14 نفر از دانش پژوهان ممتاز گروهای مختلف علمی سطوح 2 و 3 ،تجلیل به عمل می آید.  

حجت الاسلام عالمی در ادامه با اعلام این که انجمن فارغ التحصیلان راه اندازی خواهد شد، گفت: تشکیل انجمن  فارغ التحصیلان و انجمن‌های علمی کمک شایانی در هم افزایی و هم فکری علمی و ارتباط تنگاتنگ طلاب و دانش آموختگان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هم اکنون 6 نفراز فارغ التحصیلان، در موسسه مشغول تدریس هستند، ادامه داد: با تشکیل انجمن فارغ التحصیلان، زمینه های بیشتری برای استفاده از توانمندی های آنان فراهم می شود.

معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی امام رضا(ع)، همچنین از راه اندازی بسیج طلاب این موسسه خبر داد و افزود: تشکیل اتاق های مشاوره در دو بعد علمی  و تربیتی و خانوادگی در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان برگزاری مسابقه کتابخوانی و مسابقات ورزشی در سه رشته فوتبال، شنا و کوهنوردی را از دیگر برنامه موسسه امام رضا(ع) اعلام کرد.

انتهای پیام 16/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha