شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024

حجت الاسلام محمد لاکانی در دیدار با مسئولین نظام وظیفه استان گیلان، گفت: همکاری و تعاملات نزدیک ما بین نظام وظیفه و حوزه علمیه، بسیاری از مشکلات طلاب را مرتفع خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، مدیر حوزه علمیه  این استان با اشاره به این که مشکلات و موانع باقی مانده در خصوص وضعیت نظام وظیفه طلاب باید در عین دقت، به سرعت حل شود، ابراز داشت: همراه با تلاش برای حل مشکلات وضعیت نظام وظیفه طلاب از دلسوزی‌های بی مورد و انجام کاری‌های خلاف مقررات نیز باید خودداری شود.

 حجت الاسلام لاکانی با اشاره به اینکه بدنه نیروی انتظامی یک بدنه سالم، کارآمد و پرتلاش است، افزود: در هر عرصه و حوزه‌ای ممکن است پاره ای مشکلات وجود داشته باشد، اما هنر این است که با نگاهی منصفانه قوت‌ها و ضعف‌ها در کنار هم دیده شود.

 وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به استمرار همکاری های مستمر میان سازمان نظام وظیفه و حوزه علمیه استان گیلان، تصریح کرد: بی تردید این همکاری ها و تعاملات، موجب شکوفایی و پویایی در کارها خواهد شد.

معاون سازمان وظیفه عمومی گیلان نیز در این دیدار با اشاره به همکاری‌های شکل گرفته میان حوزه علمیه و این سازمان گفت: در گذشته این تعاملات و همکاری به این شکل و با این کیفیت نبوده است.

 وهاب محسن نژاد با بیان اینکه تمام تلاش بنده و همکارانم این است که بتوانیم مشکلات مربوط به نظام وظیفه طلاب، بالاخص بحث معافیت تحصیلی طلاب حل شود، گفت: یکی از اصلی‌ترین موانع در این زمینه نبود اطلاع و آگهی کافی از قوانین نظام وظیفه در میان طلاب است که باید برای رفع این مشکل، اطلاع رسانی کافی انجام شود.

 محمد قاسم پور رئیس اداره تحصیلی و خروج از کشور نظام وظیفه استان گیلان نیز در این دیدار، گفت : حمایت های مدیر حوزه علمیه گیلان و معاون سازمان وظیفه عمومی گیلان باعث تسهیل در انجام کارها شده است.

 همچنین در خاتمه اسدالله گلی نژاد مدیر برنامه ریزی و پشتیبانی حوزه علمیه استان گیلان، گفت: مسئولین نظام وظیفه استان گیلان با حمایت های ویژه خود تا کنون همکاری ها و تعاملات بسیار مناسبی را با حوزه علمیه گیلان داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha