سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024

به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت، طلاب سادات اصفهانی به مناطق تبلیغی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، به مناسبت دهه ولایت، امامت و غدیر خم عید بزرگ شیعیان، مرکز فرهنگی-تربیتی سلاله (عترت ماندگار نبوی ) دوره های آموزشی و هم چنین اعزام مبلغ را برگزار می کند.

برپایه این گزارش: این برنامه در راستای نشر و توسعه فضایل امیر المومنین، علی بن ابی طالب(ع) و با هدف آشنایی بیشتر شیعیان با زوایای جریان تاریخی و مهم وتاثیر گذارغدیر خم، ویژه طلاب سادات برگزار می شود.

گفتنی است: این افراد برای اعزام به سه منطقه  میناب(هرمزگان)- هیرمند(سیستان و بلوچستان) و پاتاوه(کهگیلویه)  اعزام خواهند شد.

این گزارش با تاکید بر این که، ثبت نام طلاب سادات برای شرکت در این دوره آموزشی- تبلیغی به دو صورت حضوری و غیر حضوری از طریق سایت www.solale.ir انجام می‌شود، می‌افزاید: تاریخ های اعزام مبلغین به مناطق ذکر شده از روز دوشنبه بیست و نهم مهرماه سال جاری آغاز و تا جمعه سوم آذرماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است: از شرایط اعزام طلاب سادات به تبلیغ در مناطق سه گانه ذکر شده، شرکت و ثبت نام در دوره آموزش قبل از اعزام  به مدت 20 ساعت با موضوع غدیرشناسی  است که با همکاری مرکز تخصصی غدیراستان اصفهان برگزار می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha