شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024

معاون جامعه مدرسین گفت: اگر امروز در عرصه جهانی عزت و آزادی داریم و استکبار جهانی برای مذاکره با ایران پای میز مذاکره می‌آید، به دلیل جانفشانی و برکت خون شهداست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی دراولین یادواره شهدای دهستان نیزار، که در محل امامزاده عبد‌الله(ع) برگزار شد، در سخنانی  اظهار داشت: همان طور که ما وظیفه داریم یاد امام حسین (علیه‌السلام) را زنده نگه داریم، چراکه زنده نگه‌داشتن یاد این امام همام، زنده نگه داشتن اسلام می‌باشد؛ گرامی‌داشت یاد شهدا نیز که در مسیر خود به امام حسین علیه‌السلام اقتدا کرده‌اند، گرامی‌داشت یاد اسلام و دین است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که شهدا برای دین و عزت مردم رفته‌اند، گفت: باید یاد کسانی که هستی خود را در این راه از دست داده‌اند، همواره زنده نگه داشته شود و از مقام آنها و خانواده‌هایشان تقدیر کرد.

وی افزود: اگر امروز در عرصه جهانی عزت و آزادی داریم، به گونه‌ای که استکبار جهانی برای مذاکره با ایران پای میز مذاکره می‌آید، به دلیل جانفشانی و برکت خون شهداست؛ در غیر این صورت ممکن بود کشور ما نیز مانند بسیاری از کشورها، در ناامنی به سر ببرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی خاطرنشان کرد: باید روحیه و فرهنگ شهادت همواره در کشور ما جاری باشد تا بتوانیم عزت و سربلندی خود را همواره حفظ کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha