پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024

مسئول گروه تبلیغی جهادی ولی عصر(عج) گفت: نخستین گام ازچشم انداز این گروه، نهادینه کردن حرکت جهادی در مدارس علمیه است بصورتی که هر مدرسه ای برای خود یک گروه جهادی تشکیل دهد.

مسئول گروه تبلیغی جهادی مدرسه علمیه ولی عصر(عج) در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری حوزه در اصفهان، با اشاره به تاریخچه فعالیت این موسسه اظهارداشت: از تابستان سال 91  این گروه به همت جمعی از طلاب حوزه علمیه اصفهان تشکیل و در دو محور عمرانی و تبلیغی فعالیت های خود را آغاز کرد.

میلاد شادفر افزود: در این گروهU طلابی از همه رده های تحصیلی حضور دارند به این معنا که طلاب پایه اول تا دروس خارج بنا بر توانایی های خود و نیازمندی های ما می توانند در این گروه عضو شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از فعالیت های این گروه گفت: سال گذشته در نیمه ماه مبارک رمضان به روستای خویه از شهرستان کوهرنگ  استان چهارمحال و بختیاری رفتیم که جاده اصلی آن نیز بسیار صعب العبور بود، اما در راستای رسیدن به اهداف، طلاب سختی های راه را به خوبی تحمل کردند.

شادفر با یادآوری اینکه عرصه جهادی هجرت، ابتدا توسط طلاب تبیین شد، ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر فعالیت های  طلاب در ماه رمضان  صورت می‌گیرد، پس از افطار تا سحر مشغول فعالیتهای عمرانی شده و روزها نیز در صورت توان این کارها را ادامه  و بیشتر مشغول کارهای فرهنگی  و تبلیغی می شویم .

وی از تدوین چشم انداز 5 ساله  برای این گروه خبرداد و گفت: بازدید خانه به خانه جهت آشنایی با افراد ساکن در مناطق تبلیغی، اهدا  قرآن و رساله مراجع  و حمایت تحصیلی از نخبگان با استعداد روستایی از جمله فعالیت هایی است که در این سند پررنگ بوده و در سال جاری نیز در این زمینه اقداماتی انجام شده است .

مسئول گروه تبلیغی، جهادی ولی عصر(عج)، اضافه کرد: نخستین گام ازچشم انداز ما نهادینه کردن حرکت جهادی در مدارس علمیه بود تا هر مدرسه ای برای خود یک گروه جهادی تشکیل دهد  چرا که این حرکت تاثیرات مهمی در جامعه، حوزه ها و نهادهای فرهنگی دارد.

وی تاکید کرد: چشم انداز دیگر ما این بود که این تبلیغات از 30 روز در سال به 60 روز ارتقا یابد به این معنا که ایام فاطمیه، محرم و 10 روز عید نوروز نیز به 30 روز ماه رمضان اضافه شود که امیدواریم بتوانیم این مهم را به خوبی انجام دهیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha