یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت‌الاسالم گلی ایلام

هیئات مذهبی ایلام توسط اساتید حوزوی آموزش های تخصصی لازم را فرا گرفتند

حجت الاسلام گلی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه ، با اشاره به برنامه های آتی حوزه علمیه استان ایلام اظهارداشت: یکی از برنامه هایی که توسط حوزه علمیهایلام برگزار شد ، دوره های تخصصی مدیریت اسلامی برای مسئولین هیئات مذهبی بود که با استقبال خوبی مواجه گشت.

وی با اشاره به اینکه امروز هیئات مذهبی از جمله مراکز مهم در تجمعات مذهبی جوانان به شمار می روند، افزود: قطعا افزایش سطح آگاهی های مسئولان هئیات مذهبی در میزان اطلاعات اعضای هئیات و به تبع جامعه اسلامی تاثیر گذار بوده و در همین راستا این دوره  در نظر گرفته شد.

به گفته معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام، آشنایی مسئولان هئیات مذهبی با شیوه های نوین مدیریت اسلامی ،فراگیری آموزش های تخصصی مورد نیاز هئیات، آشنایی با شبهات عزاداری، آشنایی با فرق و عرفان های نوظهور و انحرافی از جمله مباحثی بود که در این کارگاه بررسی شد.

وی، با بیان این مطلب که این دوره به مدت دو روز و با حضور اساتید حوزوی در شهر ایلام برگزار شد ، تصریح کرد:  در این دوره که در آستانه فرا رسیدن ایام فاطمیه برپا شد، علاوه بر موضوعات فوق، برخی از آسیب های موجود در هئیات مذهبی هم مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha