جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت‌الاسلام سعیدی

حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه، دردیدار با اساتید حوزه علمیه خوزستان مسایل روز سیاسی کشور را مورد بررسی قرار داد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، در این دیدار که   نماینده ولی فقیه در خوزستان، نمایندگان مردم درمجلس خبرگان و مدیر حوزه علمیه خوزستان، حضور داشتند، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، با  اشاره به اهداف راه اندازی شبکه الأهواز اظهار داشت: از آنجایی که دشمن با همه توان در تلاش برای منحرف کردن مردم از راه دین و قرآن و گرایش دادن آنها به سوی فرق ضاله بود، برآن شدیم تا با تأسیس یک شبکه ماهواره ای عرب زبان، با اقدامات آنها مقابله کنیم 

وی بابیان اینکه راه اندازی این شبکه تکلیفی شرعی بر عهده ما بود، افزود: خوشبختانه هم اکنون نیز انعکاس مثبتی نه تنها در خوزستان بلکه در کشورهای همسایه به ویژه عراق داشته است.

  حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه، نیز با بیان این که حوزه علمیه خوزستان، یکی از برترین حوزه های کشور است، گفت: حوزه خوزستان پویا وبالنده است  و این پیشرفت به برکت اقدامات انجام شده از سوی علما و بزرگان این استان به ویژه آیت الله موسوی جزایری است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان این که روحانیت شیعه در طول دوران غیبت، همواره پیشتاز و جلودار بوده و گفتمان نبوی، علوی و دینی را مبنای نگرش و حرکت و مبارزات خویش قرار داده است، گفت: روحانیت تا کنون توانسته با وجود هجمه های شدید نظامی و فرهنگی دشمن، در برابر گفتارهای انحرافی، مارکسیستی و لیبرالیستی ایستادگی کند.

وی در پایان، اظهار داشت: در دو قرن اخیر شاهد اقدامات پایان ناپذیر نظام سلطه برای مقابله با اندیشه دینی و بیداری فکر دینی بوده ایم و روحانیت پیشتازی خویش را حفظ کرده و اجازه شبهه افکنی دشمنان را نداده است.

حجت الاسلام جلال جابریان، مسؤول دفتر نماینده  ولی فقیه در خوزستان، نیز به راه اندازی شبکه الأهواز توسط آیت الله موسوی جزایری اشاره کرد و اظهار داشت: این شبکه ماهواره ای در راستای مقابله با هجمه های اعتقادی دشمنان از سوی آیت الله موسوی جزایری راه اندازی شد.

وی افزود:  ممکن است در آینده ای نزدیک با رفع نواقص موجود شاهد تغذیه فکری مسلمانان سراسر جهان خواهیم بود.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، با تأکید بر این که خوزستان همواره در خط مقدم جبهه های نبرد با دشمنان بوده، اظهار داشت: این استان در دوران دفاع مقدس، شاهد شدیدترین هجمه های نظامی دشمنان بوده و هم اکنون نیز شاهد این هجمه ها البته از نوع فرهنگی هستیم که برای مقابله با آن، نیازمند عنایات ویژه مسؤولانیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha