شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
تجمع طلاب

اجتماع حوزویان خوزستان، در محکومیت قطعنامه ننگین اتحادیه اروپا، با حضور آیت الله موسوی جزایری، علما و روحانیون و تنی چند از نمایندگان خبرگان رهبری، در اهواز برگزار می شود.

حجت الاسلام مجتبی کبریتی، جانشین مدیریت حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با اشاره به قطعنامه ننگین اتحادیه اروپا علیه ایران، اظهار داشت: استکبار جهانی بار دیگر دست به اقدامی ناجوانمردانه و ناپسند زده و بر خلاف موازین عرفی بین المللی اقدام به صدور قطع نامه ای علیه ایران کرد.

وی با اشاره به مفاد این قطعنامه، گفت: این قطعنامه در ۲۳ بند نوشته شده که در آن سیاستهای اتحادیه اروپا در زمینه موضوعات مختلف تبیین شده است.

این استاد حوزه، مهمترین بندهای این قطع نامه را در زمینه های هسته ای، روابط ایران و اتحادیه اروپا، موضوعات منطقه‌ای و حقوق بشر دانسته و ادامه داد: آنها که مهمترین عاملان نقض حقوق بشر در جهان هستند، چگونه به خود اجازه صدور چنین قطعنامه‌های ننگینی را می دهند؛ اما به یقین مردم ایران به ویژه روحانیت همیشه بیدار و در صحنه، آگاه بوده و اجازه عملی شدن این چنین قطع نامه هایی را نمی دهند.

جانشین مدیریت حوزه علمیه خوزستان تصریح کرد: در همین راستا طلاب و علمای خوزستانی فردا در محکومیت این عمل ننگین، تجمع اعتراض آمیزی برگزار خواهند کرد.

وی با بیان این که سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، هستند، اظهار داشت: اجتماع طلاب اهوازی به صورت یکپارچه فردا پس از اتمام کلاس های نوبت صبح ،در مسجد اعظم اهواز با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و علما و روحانیان، برگزار خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha