شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
آیت‌الله بوشهری

مدیر حوزه های علمیه گفت: با بیان این که راهیان نور نباید تبدیل به کار احساسی شود، تاکید کرد: نباید در این عرصه، کار مقطعی صورت بگیرد، بلکه باید آگاهی بخشی و تداوم آن از مهمترین اهداف باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، صبح  امروز در دیدار اعضای ستاد مرکزی راهیان نور کشور با تقدیر از فعالیت های این ستاد، اظهارداشت: کار ستاد راهیان نور باید با قوت و قدرت بیشتری ادامه پیدا کند و همواره مورد آسیب شناسی قرار بگیرد و اگر در جایی نقطه ضعفی وجود دارد، برطرف شود.

مدیر حوزه های علمیه با بیان این که نباید کوچکترین خدشه ای به این امر مقدس وارد شود، افزود: گاهی کوچکترین مشکلی که پیش می آید، دشمنان آن را در بوق و کرنا می کنند تا به اصل کار ضربه بزنند، ولی مردم ولایی و مدافع انقلاب از این تبلیغات تاثیر نمی پذیرند.

وی با بیان این که باید از بهترین شیوه و محتوا برای تاثیر گذاری درراهیان نور استفاده شود، گفت: برای تاثیر گذاری  بیشتر در این امر مقدس، باید از شیوه های جدید استفاد کرد تا استقبال جوانان از این برنامه ها بیشتر شود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که روحانیت همیشه و در همه عرصه ها نقش بی بدیلی داشته است، تصریح کرد: باید سطح اطلاع رسانی بیشتر شود و آموزش هایی به راویان و روحانیون کاروان ها داده شود؛ چرا که سخن روحانیون بسیار تاثیرگذار و نقش آفرین است، به خصوص روحانیونی که خود در عرصه جبهه و جنگ بوده اند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که راهیان نور نباید تبدیل به کار احساسی شود، تاکید کرد: باید این حالت احساس را ماندگار کرد؛ باید با جوانانی که در این مناطق حضور پیدا می کنند در طول سال ارتباط برقرار شود تا با مسجد، روحانی و کانون های ارزشی پیوند داده شوند که این اصل کار انقلاب ما است.

مدیر حوزه های علمیه با تاکید بر لزوم طراحی اهداف بلند مدت برای راهیان نور، ابراز داشت: نباید در این عرصه کار مقطعی صورت بگیرد، بلکه باید آگاهی بخشی و تداوم آن از مهمترین اهداف باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز گاهی نسل جوان در مقابل هجمه عظیم دشمنان بی پناه می ماند، بیان داشت: اگر نتوانیم در مقابل این هجمه، کار و برنامه ریزی داشته باشیم، جوانان بی تفاوت شده و نقشه دشمن نیز عملیاتی می شود.

امام جمعه قم، راهیان نور را هدیه الهی خواند و گفت: راهیان نور یک فرصت  طلایی است که عطر شهدا در جامعه پراکنده شود، باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری درپایان تصریح کرد: باید  حجم کار تبلیغی را بالا برد؛ چراکه هر اندازه در این زمینه سرمایه گذاری شود برای هدایت جوانان و جامعه ارزشمند است .

در ابتدای این  دیدار، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سردار یعقوب سلیمانی رئیس، ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سردار محمد جواد زاده کمند، مسئول راهیان  نور ناجا، سردار ابراهیم گلفام، جانشین قرار گاه راهیان نور ارتش و حجت الاسلام  رضوانی نسب، مسئول ستاد راهیان نور  حوزه های علمیه، گزارشی را از فعالیت ها و  برنامه ها ارائه کردند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha