شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 330095
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
معاونان تهذیب

هفتمین نشست هم‌اندیشی معاونین تهذیب استان ها با حضور بیش از 30 نفر از معاونین و مسئولین تهذیب سراسر کشور به منظور هم‌افزایی و انتقال تجارب، لحظاتی پیش در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، از اصفهان معاون  تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان درآغاز این نشست با اشاره به ویژگیهای علما روحانیون اصفهان  گفت: همواره روحانیون و طلاب پرورش یافته و آموزش دیده در حوزه اصفهان هم فقیه بوده‌اند و هم اهل حکمت و تهذیب و این دو ویژگی بارز علما روحانیون حوزه‌ علمیه اصفهان بوده است.

 حجت‌الاسلام سید حسین مومنی   افزود: نمونه بارز روحانیت  درحوزه بزرگ اصفهان که به دو بال فقه و تهذیب توامان مجهز است،  مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله مظاهری است که هم در امر فقه و اصول مرجع بوده و هم در بحث اخلاقی، تربیتی و تهذیب دارای جایگاه و اعتباری بالا است و در این راستا با تالیف آثاری ارزشمند درزمینه های فقهی ،اصولی واخلاقی گام‌های موثری برداشته اند.  

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در ادامه سخنان خود، برگزاری و میزبانی هفتمین همایش هم‌اندیشی معاونین تهذیب سراسر کشور را که به منظور انتقال تجارب و هم‌افزایی در امر برنامه ای و مدیریت برگزار شده را باعث افتخار مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان دانست و عنوان کرد: امیدوارم در پایان این  نشست دو روزه به نتایج موثر و اجرایی در عرصه تهذیب برسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha