یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
قرآن

جلسه مشترک برنامه‌ریزی برای توسعه فعالیت‌های قرآنی، تبلیغی و مشاوره‌ای در منطقه پردیسان با حضور نمایندگان مرکز خدمات حوزه های علمیه و اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دبیر شورای فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم امروز شنبه در این جلسه اظهار کرد: آنچه از آموزه‌های وحیانی و روایی استفاده می شود و از تجربه تاریخی استنباط می‌شود، همیشه یک حرکت مشارکتی در امور پیشرفت خوبی داشته و به ثمر می‌رسد به ویژه اینکه این حرکت با رویکرد جهادی آن هم در مقوله فرهنگ دینی باشد.

حجت‌الاسلام حسینعلی اکبری‌نیا گفت: با توجه به ساخت و ساز انبوه در پردیسان و لحاظ نشدن فضای فرهنگی مناسب، بر آن شدیم تا با همکاری مرکز خدمات حوزه علمیه قم بخشی از خدمات قرآنی، تبلیغی و مشاوره‌ای را به ساکنان این منطقه ارائه کنیم که اقدامات کارشناسی آن انجام شده و در قالب تفاهم نامه مشترک شروع خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی خادمی نماینده مرکز خدمات حوزه علمیه قم نیز در این جلسه گفت: با توجه به رسالت متولیان فرهنگی رسیدگی به امور مادی و رفاهی مردم همیشه بایستی در کنار ارائه خدمات فرهنگی باشد وگرنه مسیر به انحراف خواهد رفت.

وی تاکید کرد: مردم وقتی از مواهب مادی بهره مند شدند و از خوراک فرهنگی و تبلیغی عقب ماندند این جامعه از دین و مذهب تهی خواهد شد و آنچه مقصود استکبار است اتفاق خواهد افتاد.

حجت‌الاسلام خادمی، حرکت فرهنگی مشترک نهادها را در منطقه پردیسان ضروری و لازم برشمرد و آمادگی مرکز خدمات حوزه علمیه قم را در خصوص در اختیارقراردادن مکان و اعتبار مورد نیاز برای کار فرهنگی اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha