یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
یی

مدرسه عالی نواب، در سه رشته تخصصی، فقه قضائی با گرایش حقوق خصوصی، فقه قضائی با گرایش حقوق جزا و نیز کلام جدید در سطح چهار، طلبه می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، مدرسه عالی نواب در راستای منویات مقام معظم رهبری  و در ادامه روند راه‌اندازی رشته‌های تخصصی حوزوی که از سال 81 برای سطوح دو و سه حوزه علمیه آغاز کرده است، برای اولین بار در استان خراسان از علاقه‌مندان به تحصیل تخصصی در سطح چهار حوزه علمیه ثبت نام می‌کند.

بر پایه این گزارش: فقه قضائی با گرایش حقوق خصوصی، فقه قضائی با گرایش حقوق جزا و نیز کلام جدید، عناوین سه رشته تخصصی سطح چهار حوزه علمیه است که در سال تحصیلی آینده، 94-93 در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار خواهد شد.

این گزارش می افزاید: اعطای دانش‌نامه تخصصی سطح چهار حوزه علمیه (دکتری)، امکان جذب به عنوان استاد در حوزه‌های علمیه، امکان جذب فارغ‌التحصیلان رشته فقه قضائی در قوه قضائیه و پرداخت کمک‌هزینه مناسب، از امتیازات این دوره‌های تخصصی است

 برپایه این گزارش: دارا بودن مدرک تخصصی سطح سه حوزه علمیه یا کارشناسی ارشد مراکز و مؤسسات حوزوی مرتبط با رشته متقاضی، اشتغال به تحصیل رسمی و تمام وقت در حوزه علمیه و قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی از جمله شرایط  پذیرش در این دوره می باشد.

این گزارش با بیان اینکه، مهلت ثبت نام از تاریخ 30 خرداد تا 25 تیر بوده و زمان برگزاری آزمون، ششم و هفتم شهریور خواهد بود، می افزاید: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به واحد پذیرش مدرسه عالی نواب مشهد یا سایت h-navvab.ir مراجعه و یا با تلفن‌های 2214133 و 2259559 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha