سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
عمامه‌گذاری طلاب

همزمان با 15 شعبان المعظم، سالروز میلاد موفورالسرور، یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی‌عصر‌(عج)، جمعی از سربازان آن حضرت، بدست مراجع عظام تقلید، رسما به کسوت روحانیت در آمدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در روز میلاد نورانی و پرخیر و برکت، آخرین امید انبیاء الهی، نجات ‌دهنده بشریت از نظم و ستم و بی عدالتی، حضرت ولی‌عصر‌(عج)، بر اساس سنت حسنه حوزه، جمعی از رهپویان فقه و فقاهت، با حضور در آیین عمامه‌گذاری در بیوت مراجع عظام تقلید، رسما به جرگه سربازان حضرت حجت‌(عج) پیوستند.

آیین عمامه‌گذاری طلاب جوان در فضایی سرشار از معنویت و عشق به امام زمان‌(عج) در بیوت مراجع عظام تقلید برگزار شد و ادامه دهندگان رسالت انبیا الهی، به دست حضرات آیات عظام مکارم‌شیرازی، صافی‌گلپایگانی و...، تاج افتخار سربازی امام‌ عصر‌(عج) را بر سر نهادند و با خود  عهد بستند که حتی یک لحظه از ماموریت سربازی حضرت حجت‌(عج) و ترویج و تبلیغ مکتب اهل‌بیت‌(ع) غفلت نکنند و همواره رهرو حقیقی ائمه اطهار‌(ع) باشند.

حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی، در آیین عمامه‌گذاری 48 تن از طلاب، در مدرسه امیرالمومنین‌(ع) با تبریک میلاد نورانی حضرت حجت‌بن الحسن‌(عج)، رسالت روحانیت را ادامه راه انبیا الهی و ائمه اطهار‌(ع) دانستند و بر حرکت مستر حوزویان در این مسیر تاکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha