یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
آیت‌اله بنابی

آیت‌الله عبدالمجید بنابی با اشاره به رویارویی همیشگی جبهه حق و باطل در طول تاریخ گفت: راه ما همان راهی است که ائمه اطهار و به خصوص امام حسین(ع) پیمودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مراسم اختتامیه سال تحصیلی  مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب قبل از امروز در مسجد امام خمینی(‌ره) این حوزه با سخنرانی آیت‌الله بنابی برگزار شد.

آیت‌الله بنابی، در این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از طلاب و اساتید این حوزه به تبیین مواضع جمهوری اسلامی در مقابله با تحریم‌ها پرداخت.

وی با بی اساس خواندن نظام تحریم‌ها خاطرنشان کرد:  در طول تاریخ همیشه حق و افراد آن در مقابله باطل و افراد آن ایستادگی کرده‌اند و این چیز تازه‌ای نیست.

مدیر حوزه علمیه بناب، با اشاره به ایستادگی قابیل در مقابل هابیل، پیامبر‌(ص) در مقابل کفار قریش، امیرالمومنین‌(ع) در مقابل معاویه، و امام حسین‌(ع) در مقابل یزید افزود: تمام ائمه ما در طول حیات خود به مبارزه به ظلم پرداختند که در همین راستا امام حسین‌(ع) با بیان جمله "هیهات منا الذله" راه را برای ما روشن کردند.

وی با بیان این مطلب که، نظام جمهوری اسلامی به هیچ وجه با باطل صلح نخواهد کرد، تصریح کرد: به هر مقدار که دشمن ما را تحریم کند، هیچ تاثیری در اعتقادات مانداشته و نمی توانند بر ملت ایران اثربگذارند.

آیت‌الله بنابی در بخش دیگری از سخنان خود ، بر پیریو از فرامین رهبری تاکید و با اشاره به فرمایشات بزرگان در مورد مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری مورد تایید اکثر بزرگان اسلام می‌باشند.

وی با قرائت جملاتی از امام خمینی‌(ره)  وحضرات آیات گلپایگانی، مرعشی، صافی، سیستانی، وحید خراسانی، اراکی ،بهاءالدینی، مکارم‌شیرازی و نوری‌همدانی در وصف مقام معظم رهبری به جایگاه بی‌بدیل ایشان اشاره و پیشرفت کشور را در گرو پیروی از رهنمودها و منویات ایشان عنوان کرد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم، از دو تن از اساتید این مدرسه علمیه  تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha