دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
محمد شریف حسینی کوهستانی - یزد

حوزه/ تحریم غرب برای ما نباید مهم باشد؛ زیرا اگر خدایی نکرده روزی تحریم خدایی شویم تمام عنایت خداوند متعال از ما برداشته می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از یزد، حجت الاسلام سيد محمد شريف حسيني كوهستاني ،مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد امروز در گردهمایی طلایه داران همدلی و همزبانی که با حضور وزیر اطلاعات و ائمه جمعه، جماعات و مبلغین استان در مسجد روضیه محمدیه(حظیره) یزد برگزار شد، در خصوص تحریم های دشمن علیه ملت ایران اظهار داشت: قرآن کریم راهکار برون رفت از تحریم ها را بیان کرده و از سوی دیگر قرآن کریم و تاریخچه صدر اسلام یک تاریخ متقن است که از دل شدیدترین تحریم ها بیرون آمده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد خاطرنشان کرد: راه های برون رفت از تحریم های کنونی صبر، تقوا، توکل، تکیه بر توان های داخلی و .. است.

وی خطرناک ترین تحریم ها را تحریم خدایی دانست و افزود: تحریم غرب برای ما نباید مهم باشد، زیرا اگر خدایی نکرده روزی تحریم خدایی شویم تمام عنایت خداوند متعال از ما برداشته می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: این انقلاب که توسط امام(ره) بنیان نهاده شده است به برکت الهی بوده است و آنچه در مسیر انقلاب برای ما لازم و ضروری است، تدبیر در امور است، زیرا تدبیر امور بسیار مهم است.

حجت الاسلام حسيني كوهستاني، با اشاره به  اینکه امروز آنچه برای کشور خطر محسوب می شود بحث تحریم ها نیست بلکه خطر اصلی تحریف امام(ره) و شخصیت ایشان است ادامه داد: تحریف اندیشه های امام راحل و آرمان ها و اعتقادات بنیان گذار این انقلاب خطر بسیار بزرگی است که مقام معظم رهبری نیز در 14 خرداد در حرم امام(ره)رسماً گوشزد کردند که ان شاء الله با بیداری مردم هیچ گاه این اتفاق نمی افتد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان از مبلغان و روحانیون حاضر در جلسه خواست تا با توجه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان در منبرها به مسئله انفاق و حضور افراد برای سواد آموزی تاکید ویژه ای داشته باشند .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha