یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حجت‌الاسلام عباسی اصفهان

مسؤل واحد تبلیغ وآموزشهای کاربردی حوزه علمیه اصفهان، از تشکیل و فعالیت 350 پایگاه اوقات فراغت تابستانه توسط روحانیون هجرت این استان خبرداد.

حجت الاسلام محسن عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت، هدایت اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان را راهبردی برای اعتلای فرهنگ کار و تلاش جهادی ، مهارت آفرینی،ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و تقویت مهارت های اجتماعی دانش آموزان دانست.

وی با تأکید بر لزوم ترویج مباحث تربیتی و استفاده از تمام ظرفیت های مبلغین در کلاس های اوقات فراغت افزود: این پایگاه ها امسال با محوریت برنامه های قرآنی برگزار می‌شود.

مسؤل واحد تبلیغ وآموزشهای کاربردی حوزه علمیه اصفهان، اظهار کرد: در این پایگاه‌ها بالغ بر2500نفر از دانش آموزان ودانشجویان ونوجوانان شرکت کرده ومشغول فراگیری برنامه‌های قرآنی و اعتقادی و تربیتی و... می‌باشند.

حجت الاسلام عباسی، در ادامه خاطر نشان کرد: دراین پایگاه ها برنامه و فعالیت های جداگانه ای با عناوین معرفتی، هویتی، بصیرتی همچون کلاس های آموزش قرآن کریم، آشنایی با زندگی ائمه اطهار (ع)، کتابت و تذهیب قرآن مجید، برگزاری دوره های ختم قرآن گروهی و ... فرهنگی ،هنری و علمی همچون وبلاگ نویسی ، نقاشی ،خوشنویسی، کلاس های تقویت بنیه علمی دروس پایه و ... اجرا می شود.

مسؤل واحد تبلیغ وآموزشهای کاربردی حوزه علمیه اصفهان در ادامه از تشکیل و فعالیت 350 پایگاه اوقات فراغت تابستانه توسط روحانیون هجرت این استان خبردادو ابراز کرد: برنامه ها و پایگاه های اوغات فراغت تابستانه توسط روحانیون هجرت، عمری 10 ساله دارد که البته سال به سال بر کیفیت و کمیت آن افزوده شده و برنامه ها و تعداد مکان ها و پایگاه های بیشتری در این چند ساله دایر شده است.

وی تصریح کرد: عمده فعالیت این پایگاه ها با محوریت مساجد محلات و کانون های فرهنگی مستقر در محلات و با همکاری مجدانه بسیجیان مساجد ومحلات برگزار می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha