شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
9

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، معاون اول قوه قضائیه در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه ازقم، سردارسید جواد هاشمی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت  فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، به  جایگاه این افراد اشاره و اظهارداشت: آزادگان  با  صبر و حلم خود  سر به داران نهضت امام خمینی(ره) بوده و سربازانی فداکار برای مقام ولایت و رهبری محسوب شده و آبروی نظام را حفظ کرده اند.

وی افزود: آزادگان شیر بیشه امروز بوه و در دوران جنگ  مبلغ و سفیرانی در زندان‌های عراق بودند که شکنجه‌های فراوانی را متحمل شدند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، در ادامه سخنان خود باتاکید براینکه مجاهدت و ایثار تنها به دفاع از مرزهای خاکی محدود نمی شود، ادامه داد: امروز آزادگان کشور سربازان رهبری بوده و در راستای دفاع از عقاید و آرمان های انقلاب و شهدا فعالیت می نمایند.

وی ادامه داد: امروز دنیای استکبار در تلاش است تا از هر طریقی اهداف خود را در جهان پیاده نماید که اوضاع خاورمیانه و ایجاد گروهک های تکفیری در منطقه از جمله این اقدامات است، و همه با جهت دوری از این فتنه ها باید پیرو رهبری باشیم تا از آسیب ها درامان باشیم 

به گفته ی سردار هاشمی، امروز همه باید  بدانند به جمهوری اسلامی ایران با وجود رهبری مقتدر، فهیم، متفکر و تحلیل‌گر، گزندی وارد نخواهدشد.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 589 نفر آزاده در سطح استان حضور دارند، گفت: در راستای تجلیل از زحمات و مجاهدت های این بزرگواران همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی  درروز 26 مرداد، مراسمی با حضور خانواده شهدا، ایثارگران و مسئولین کشوری و استانی برگزار می گردد.

به گفته مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی معاون اول قوه قضائیه و از ساعت 20 و 30 دقیقه در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

سردار هاشمی، با اشاره به برنامه های جانبی این مراسم، گفت: در حاشیه این مراسم نمایشگاه کتاب و عکس مربوط به آزادگان نیز برپا می گردد.

وی در پایان با اشاره به اینکه یازده نفر از آزادگان استان قم، به مقام شهادت نائل شدند،  خاطرنشان ساخت: در مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ، ازخانواده و  مقام 8 نفر از این شهدای گرانقدر تجلیل خواهد شد.

انتهای خبر18/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha