سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
س

کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد، با حضور علمای شیعه و سنی شهرستان تربت جام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تربت جام،  کارگاه پیشگیری از اعتیاد، جهت آشنایی علما با سیاست های پیشگیرانه کشور در قبال مواد مخدر و تبیین دیدگاه های دین اسلام پیرامون اعتیاد برپا شد.

حجت‌الاسلام موسوی فر، امام جمعه شهرستان تربت جام نیز در این کارگاه آموزشی گفت:‌ دشمنان از روند خیزش های اسلامی در جهان احساس خطر کرده و از برنامه های گوناگونی برای ایجاد خلل در امور کشورها استفاده می‌کنند که گسترش مواد مخدر نیز از جمله این برنامه ها و جنگ نرمی است که بر علیه کشور ما راه اندازی شده است.

سرهنگ صادقی ،جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی، نیز  در این مراسم با بیان رویکرد جدید نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه مقابله، درمان و پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر، از علمای شیعه و سنی خواست تا در این زمینه فعالیت های دینی و فرهنگی خود را گسترش داده و با تمام وجود در راه مبارزه با آثار این بلای خانمانسوز تلاش کنند.

وی گفت: مردم شهرستان تربت جام و علمای شیعه و سنی، نمونه کامل یک شهر متحد بوده و همیشه با همکاری یکدیگر فعالیت های قابل توجهی را در حوزه فرهنگی و اجتماعی انجام داده اند و امروز باید در حوزه پیشگیری از اعتیاد نیز با اتحاد و یکدلی فعالیت های پیشگیرانه خود را دنبال کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha