جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
علوی گرگانی

حضرت آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر لزوم اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها، گفتند: اگر این نوع برنامه ها در دانشگاها اجرا شود، قطعا بیشتر مشکلات اخلاقی و اجتماعی برطرف خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، معظم له، ظهر امروز در دیدار رئیس دانشگاه علمی کاربردی قم، با اشاره به جامعیت دین اسلام، گفتند : اگر انسان به مبانی و آموزه های اسلامی عمل کند، به سعادت خواهد رسید .

حضرت آیت الله علوی گرگانی، انحرافات اجتماعی و اخلاقی را نشانه دوری از ارزش های اسلام دانستند و بر ضرورت توجه جامعه به ویژه جوانان به دستورات اسلام تاکیدکردند .

ایشان در ادامه به مسئله تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها اشاره کردند و افزودند: اگر این نوع برنامه ها در دانشگاها اجرا شود، قطعا بیشتر مشکلات اخلاقی و اجتماعی برطرف خواهد شد، البته تحقق این مهم که رضایت خدا و اهل بیت (ع) را نیز به همره خواهد داشت، نیازمند اراده و همت جدی مسئولان است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی، وجود مشکلات اجتماعی و افزایش آمار طلاق را نشأت گرفته از فرهنگ غرب دانسته و ادامه دادند: بدون تردید دشمنان با اجرای برنامه های مدون، به دنبال این مسئله هستند که دانشگاه ها و جوانان به سمت انحرافات حرکت کنند. مسئولین باید با برنامه ریزی دقیق این نقشه شوم را خنثی کنند.

معظم له همچنین به موضوع اشتغال زنان در ادارات اشاره کرد و گفتند: زنان باید اهتمام ویژه ای به تربیت دینی فرزندان داشته باشند و آن را در اولویت قرار دهند تا جامعه سالمی داشته باشیم .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha