یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 337420
۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵
کلاس طلاب

مدير مدرسه علميه قوام شيراز با تاکید بر تربیت محقق و پژوهش گر و شناسایی استعدادها در حوزه گفت این برنامه لازم است در اولویت قراربگیرد.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل قوامى در گفتگو با خبرگزاری حوزه در شیراز، گفت: کسى که مسئوليتى در حوزه علميه قبول مي‌کند، لازم است ، وقت خود را صرف تهذیب  وتربیت طلاب مستعد کند  تا حوزه ها از آینده علمی قوی برخور دار باشند.

مدير مدرسه قوام به مشکلات پيش روى مديران مدارس علميه اشاره کرد و گفت: متوليان حوزه مشکلات مالى و خانوادگى مديران را برطرف کنند تا با فکرى  راحت به فعالیت خود ادامه دهند .

وى افزود: متاسفانه در مدارس علميه شهرستان‌ها،  مديران و مسئولين حوزه، با روی آوردن به کارهای جنبی  از کار اصلى حوزه که تربیت و پرورش استعدادها است، غفلت کرده اند .

حجت‌الاسلام قوامى در ادامه به تاريخچه مدرسه قوام اشاره کرد و گفت: اين مدرسه در سال 1271 ه ق به دست حاج علي‌اکبر قوام ساخته شد که قدمت آن به 158 سال مي‌رسد.

مدير مدرسه قوام گفت: حدود 60 طلبه دراین مدرسه مشغول تحصيل هستند و درس اخلاق هر چهارشنبه توسط آيت‌الله دستغيب به طلاب ارايه مي‌شود.

وى در پایان با بیان اینکه در این مدرسه  10 استاد مشغول تدريس هستند و فعاليت‌هاي پژوهشى مدرسه محدود به فعاليت‌هاى کلاسى است اظهار داشت:  می توان با برنامه ریزی دقیق تر و حمایت های بهتر فرآیند کار پژوهش طلاب را ارتقاء بخشید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha