سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سید محمد غرضی

حوزه/ کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری با تاکید بر ضرورت تبیین پیام غدیر، گفت: غدیر تفرقه انداز نیست و به دنبال ایجاد اتحاد و همدلی بین آحاد جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سید محمد غرضی، عصر امروز در پنجمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی، در جوار مضجع شریف حضرت احمد بن موسی (ع) با اشاره به اینکه سالانه باید در این کنگره بخشی از واقعه غدیر را از قلم علمای بزرگ دینی به همگان معرفی شود، اظهار کرد: با این اقدام در کوتاه ترین زمان ممکن، فرهنگ غدیری از طریق ایران به کشورهای جهان تسری می‌یابد.

وی با بیان این که غدیر باید به فضائل علی (ع) مربوط کنند، افزود: بیان فضائل علی (ع)، چیزی از فضائل پیامبر(ع) کم نمی‌کند و غدیر مدعی است که اسلام را تضمین و پایدار کرده است.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه نخستین اقدام باید تبیین واقعه غدیر باشد، تصریح کرد: در تاریخ اسلام به صورت مدون و سامان یافته به واقعه غدیر پرداخته شده است.

غرضی با بیان اینکه جنگ امروز در کشورهای جهان به واسطه عدم باور فرهنگ غدیر است، افزود: غدیر به بالاترین قدرت سیاسی جهان تبدیل شده و هر حرکت سیاسی با محوریت غدیر به بهترین جنبش اجتماعی مبدل شده است.

وی با اشاره به ایجاد نفاق از سوی برخی افراد در جامعه خطاب به جوانان حاضر در این نشست، گفت: غدیر تفرقه انداز نیست و به دنبال ایجاد اتحاد و همدلی بین آحاد جامعه است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha