شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
ابو شریف

حوزه / در جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر این باور هستیم که رهبر معظم انقلاب نقش به سزایی در پیشبرد خط ولایی در فلسطین و نقاط مختلف جهان دارند.

ناصر ابوشریف در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به این که حضرت آیت الله خامنه ای نقش بسیار مهمی در حفظ خط مشی های اصولی دارند اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به عنوان ولی امر مسلمین یکی از سمبل های بزرگ و ویژه فعالیت های اصولی امت اسلام در عرصه های سیاسی و مذهبی محسوب می شوند.

وی با تاکید بر این که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره مسئله فلسطین را به عنوان قطب نمای اصلی فعالیت های امت اسلام قرار داده و می دهند، تصریح کرد: بنده از فرصت این گفت وگو استفاده می کنم و برای رهبر انقلاب اسلامی و تداوم فعالیت های ایشان آرزوی طول عمر و صحت و سلامت می نمایم.

*نقش موثر رهبری انقلاب در پیشبرد خط ولایی

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: ما در جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر این باور هستیم که رهبر معظم انقلاب نقش به سزایی در پیشبرد خط ولایی در فلسطین و نقاط مختلف جهان دارند.

ابوشریف در ادامه با قدردانی از کمک های ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به مردم فلسطین، اظهار داشت: ما ملت فلسطین حمایت معنوی و دعای خیر ملت ایران را همواره پشت سر خود دیده و این مسئله باید برای تمام امت عربی و اسلامی نیز گسترش یابد.

وی تصریح کرد: تمام امت اسلامی علاوه بر حمایت های ملت ایران باید از ملت فلسطین حمایت کنند، چرا که ما در سایه مشکلات و فاجعه غزه هستیم.

*اسرائیل اجازه تشکیل هیچ نوع دولت فلسطینی را نخواهد داد

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی موضع شما چه خواهد بود؟ اظهار داشت: اسرائیل اجازه تشکیل هیچ نوع دولت فلسیطینی را نخواهد داد؛ شاید ساختاری سیاسی را مورد پذیرش قرار دهد، اما این ساختار به شکل زندان بزرگی است که هیچ حاکمیتی بر زمین و آسمان ندارد.

انتهای پیام/313 /33 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha