سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
قرآن

حوزه/ مدیر کل قرآن و حدیث جامعة المصطفی از ثبت‌نام بیستمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی از روز 21 مهرماه مصادف با عید سعید غدیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حسین اسدی، رئیس ستاد برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی المصطفی با بیان این مطلب گفت: ثبت‌نام این دوره از روز 21 مهرماه جاری مصادف با عید سعید غدیر آغاز و تا تاریخ 10 آبان ماه در قم و سایر مراکز وابسته به جامعة المصطفی العالمیه در داخل و بیش از 40 کشور جهان ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص شعار محوری این جشنواره اظهار داشت: با عنایت به گستردگی موضوع سبک زندگی قرآنی که شعار جشنواره نوزدهم بوده و از طرفی با الهام از نامگذاری سال جاری به "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" از سوی رهبری معظم انقلاب، شعار محوری «فرهنگ و سبک زندگی قرآنی»، برای جشنواره بیستم تعیین شده است که با برنامه‌ریزی انجام شده، منابع و محتوای بخش ها و رشته های جشنواره بر اساس همین موضوع تهیه و تنظیم شده است.

مدیر کل قرآن و حدیث جامعة المصطفی با بیان تنوع بخش ها و رشته های جشنواره، ابراز داشت: داوطلبان مجازند در بخش پژوهشی(یک رشته)، بخش مهارتی(شفاهی یک رشته) و در بخش معارفی(کتبی آنلاین) در دو رشته ثبت نام نمایند.

اسدی خاطرنشان ساخت: داوطلبان علاق ه مند به حضور در جشنواره می توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس اینترنتی http://quran.miu.ac.ir به اطلاعات تفصیلی دست پیدا کرده و برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha