جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام سعیدی سپاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که آمریکا تمام فرق اسلامی را به جان یکدیگر انداخته است بیان داشت:کشورهای عربستان سعودی، قطر،ترکیه به نیابت از آمریکا در منطقه به جنگ افروزی می پردازند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»؛ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در گردهمایی مبلغین، سازمان اوقاف که در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد با بیان این که روحانیون پزشک روح وروان مردم هستنداظهارداشت: ایام محرم یکی از فرصت های طلایی تبلیغ می باشد که باید مبلغین با تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش جدی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به مدیریت جهادی اظهارداشت:هشت سال دفاع مقدس با مدیریت جهادی اداره شد، امروز هم تمام ارکان جامعه باید به سمت مدیریت جهادی حرکت کنیم، ضمن این که مقوله فرهنگ هم جز تاکیدات فراوان ایشان است.

وی با بیان این که  تهدیدات امروز انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد بیان داشت: تا سال 2005 میلادی آمریکایی‌ها به دنبال جنگ تمدن‌ها در منطقه بودند که شاخصه آن هم حضور رسمی و علنی غربی ها بود، ولی در حال حاضرجنگ درون‌تمدنی و تفرق بین مذاهب را به پا انداختند .

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که آمریکا تمام فرق اسلامی را به جان یکدیگر انداخته است بیان داشت:کشورهای عربستان سعودی، قطر،ترکیه به نیابت از آمریکا در منطقه به جنگ افروزی می پردازند.

وی بیان داشت: اسلام تکفیری و وهابی، سکولاریزه شدن که ترکیه پیام‌آور آن است و همچنین افراط شیعی و حمله مستقیم به مقدسات سایر مسلمانان از سوی آمریکا پی گیری می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اظهار تاسف از تبلیغ شبکه های انگلیسی گفت: نشر عزاداری‌های خشن در ماه محرم و دیگر مناسبت‌ها هم به منظور تخریب تشیع توسط استکبار رسانه ای صورت می گیرد.

جوانان را از انحراف نجات دهیم

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که روحانیون می توانند با آرمش جوانان را از انحرافات عزادای جلوگیری کنند افزود: برخی جوانان به خاطر شیوه‌های نوین عزاداری به هیئت‌ها می‌آیند بنابراین باید با زبان خوب و مستند،جوانان را مورد تشویق به عزاداری درست سوق داد .

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی بیان داشت: منافع اقتصادی، ترس از مهدویت و قدرت نظام جمهوری اسلامی مهمترین دلایل حضور قدرت‌های جهانی در منطقه خاورمیانه می باشد که با شناخت عمق استراتژیک نظام اسلامی در مرزهای لبنان ، ساحل مدیترانه ، یمن و بحرین و آمریکایی لاتین است و باید این مسائل را برای مردم بیان کرد، زیرا در افزایش روحیه جامعه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وظیفه مبلغان حفظ انقلاب است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر حفظ انقلاب و عمق استراتژیک نظام اسلامی  به عنوان وظیفه همه مبلغان و مردم ایران تاکید کرد: تداوم حرکت انقلاب و زمینه‌سازی برای ظهور از دیگر وظایف مبلغین  به شمار می‌روند و قطعا انقلاب اسلامی، زمینه‌سازی برای قیام مهدی(عج) ایجاد خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سعید رهبری را محور اصلی تحقق رسالت‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت:  دولت و همچنین نقش مردم، دارای جایگاه والایی در نظام می باشد که باید به این نقش توجه ویژه صورت گیرد؛ مبلغان باید تهدیدات اساسی را برای مردم تبیین کنندآنها را با مسئولیت‌ها و تکالیفشان آشنا کنند.

وی در بخش دیگرسخنان خود با بیان اینکه همه انبیای الهی و رهبران برای حفظ دین خدا هزینه‌های فراوانی داده‌اند اظهارداشت: بیان این فداکاری‌ها برای مردم، خود به خود هدف تبلیغ دین را در جامعه محقق خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: استفاده از  عاطفه و احساس در کنار افزایش عقلانیت در تببین اهداف قیام سیدالشهدا موثر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به ضرورت عبرت‌آموزی از حادثه عاشورا گفت: انحراف در خواص و صحابه پیامبر(ص) از جمله مسائلی بود که عاشورا آن را نشان داد؛ باید دانست که رهبری دینی دارای شاخص‌هایی است و نباید به هر کس اعتماد کرد.

انتهای پیام 16/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha