یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
همکاری‌ها

حوزه/ معاون پژوهش ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش اهداف برگزاری هم اندیشی دبیران ستادی و استانی این ستاد را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری« حوزه»  رحیمی  در نشست کمیته برنامه ریزی هم اندیشی دبیران ستادی و استانی  ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش گفت: این هم اندیشی با حضور مسئولین حوزه و آموزش و پرورش، معاونین پرورشی ادارات کل استان ها (دبیران کمیته های استانی) و نمایندگان حوزه  های ستادی آموزش و پرورش و حوزه های علمیه برگزار می شود .

وی افزود : هم اندیشی از لحاظ ترکیب شرکت کنندگان و اهدافی که دنبال می کند قابل توجه است؛ چرا که نمایندگان دو دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت کشور برای تحقق اهداف تحول بنیادین و یافتن راهکارهای مناسب اجرای برنامه های تربیتی و آموزشی اسلامی با محوریت سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، سند تحول بنیادین و در چارچوب توافق نامه همکاری به تبادل نظر می پردازند .

معاون پژوهش و برنامه ریزی دبیرخانه ستاد  همکاری های حوزه  و آموزش و. پرورش گفت:  ایجاد وحدت رویه و فهم مشترک از برنامه ها ی جاری و آینده، بررسی و تبیین ظرفیت های پیش بینی شده در اسناد بالادستی و تبیین سیاست های کلی ستاد همکاری ها و  بحث و بررسی آئین نامه ها و دستورالعمل ها ی اجرایی برنامه های یازده گانه مصوب ستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha