چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
12

حوزه / مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان قزوین از آغاز پیش ثبت نام اینترنتی دانشگاهیان داوطلب فراگیری علوم و معارف اهل بیت(ع) خبر داد.

حجت الاسلام مسعود خمسه ای در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با اعلام این خبر گفت: حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان قزوین از سال  1387 شروع به کارکرده و در حال حاضر با حدود 345 نفر دین پژوه از مراکز دانشگاهی استان قزوین فعالیت می‌کند.

 وی ادامه داد: پیش‌ ثبت نام اینترنتی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان برای حضور در دوره‌های کسب معارف اسلامی و دین‌پژوهی در این حوزه آغاز شده و علاقه مندان پس از ثبت نام اینترنتی و انجام مراحل مصاحبه شفاهی، در نیم‌سال دوم سال تحصیلی  94-93  مشغول به تحصیل خواهند شد.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان قزوین با اشاره به  شرایط پذیرش داوطلبان، بیان کرد: تدين به دين مبين اسلام  و مذهب شيعه اثني عشري، اعتقاد به نظام جمهوري اسلامي، التزام عملي به قانون اساسي و اصل مترقی ولايت مطلقه فقيه، سپردن تعهد اخلاقي، حضور منظم در برنامه‌ها و كلاس هاي آموزشي، عدم سوء سابقه فكري، سياسي و اخلاقي از جمله شرایط عمومی پذیرش در این حوزه است.

حجت الاسلام خمسه ای ادامه داد: علاقه مندان به تحصیل، علاوه بر شرایط عمومی باید دارای شرايط اختصاصي اشتغال به تحصيل در مقطع کارشناسی به بالا در يكي از مراكز آموزش عالي مورد تأييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و يا فارغ‌التحصيل از این مراکز، توانايي گذراندن دروس دانشگاه و حوزه بطور همزمان، داشتن حداکثر سن برای شاغلین به تحصیل در دوره کارشناسی، 25 سال، کارشناسی ارشد، 28 سال، دکتری و بالاتر، همچنین فراغت یافتگان از تحصیل، باید دارای  35 سال باشند.

وی با اشاره به مهلت و نحوه ثبت نام گفت: مهلت ثبت نام تا 29 آبان‌ از طریق پایگاه اینترنتی http://qazvin.hodat.ir خواهد بود و علاقه مندان در صورت داشتن سئوال با شماره های 02833901729( واحد برادران) و 02833901728 ( واحد خواهران ) تماس بگیرند و یا به آدرس قزوین ، خیابان نوروزیان، روبروی صدا و سیما ، دانشگاه امام خمینی(ره)، طبقه اول پژوهشکده آینده پژوهی، اتاق108(واحد خواهران)  و اتاق107 (واحد برداران) مراجعه نمایند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha