شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
تصاویر/حال و هوای حرم حضرت معصومه(س) در تاسوعای حسینی

معاون اداری و پشتیبانی منابع انسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از ساماندهی و فعالیت 3000 خادم در تاسوعا و عاشورای حسینی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، محمد جوان با اعلام این خبر گفت: جهت تسهیل در رفت و آمد هیئت ها و زائران و ایجاد بسترهای لازم در این راستا، معاونت پشتیبانی حدود سه هزار نفر را در قالب تیم های مختلف خدمات، امداد و نجات، میهمانسرا و انتظامات وارشاد ساماندهی و در تاسوعا و عاشورا به کار گیری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: جهت اقامه نماز ظهر تاسوعا و عاشورا تمام صحن های حرم مطهر  از قبیل صاحب الزمان(عج)، امام رضا(ع)، جوادالأئمه(ع)، فاطمی(س) و شبستان امام خمینی(ره)  توسط نیروهای پشتیبانی حرم مطهر برای نماز مفروش و همراه با مهر و سجاده در اختیار نمازگزاران قرار گرفته است.

محمد جوان در ادامه تصریح کرد: تأسیسات گرمایشی و سرمایشی حرم مطهر توسط کارشناسان فنی و مهندسی  مورد بازبینی قرار گرفت و به دلیل برودت هوا جهت استفاده زائران گرامی مورد استفاده قرار گرفت.

وی افزود: روزانه در حدود 3 هزار پرس غذا نیز در میهمانسرای آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در میان زائران توزیع می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha