یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت الاسلام محمود رجبی

حوزه/ عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت :حضور اين نهاد در شوراي عالي انقلاب فرهنگي نقش‌آفرين است تا راهبردها متناسب با واقعيت‌ها تنظيم شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمين محمود رجبي با اشاره به عضويت رئيس دفتر تبليغات اسلامي در شوراي عالي انقلاب فرهنگي اظهار كرد: مقام معظم رهبري در هر دوره‌اي وظايف اين بخش را تبيين كردند و در كل متولي تحول در فرهنگ جامعه از وظايف اين شورا است.

وي خاطرنشان كرد: سياست‌گذاري‌ها، خط مشي‌سازي و راهبردهاي اين شورا بايد نظام فرهنگي جامعه را به شكل اسلامي تنظيم كند، بنابراين اين وظيفه سنگيني است.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم ادامه داد: اگر نتوانيم سياست‌ها، راهبردها، خط مشي‌ها را درست تعبيه كنيم، در مراحل اجرايي دچار مشكل مي‌شويم، نمي‌توان در مرحله اجرا اقدام كرد.

وي عنوان كرد: دفتر تبليغات اسلامي به دليل آنكه با مسائل اجرايي درگير بوده و از نزديک شاهد نيازها و آسيب‌ها هستند، بسيار نقش‌آفرين است تا راهبردها متناسب با واقعيت‌ها تنظيم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمين رجبي يادآور شد: اطلاع نداشتن از واقعيت‌ها در سياست‌گذاري و خط مشي‌ها يكي از مشكلات اين بخش است و اين امر به جز نگاه كلاني است كه ساير اعضا دارند.

وي خاطرنشان كرد: دفتر تبليغات اسلامي با اطلاعات، آمار و ارقامي كه از نيازها دارد، مي‌تواند نيازها را به خوبي منعكس كند، بنابراين راهكارها و سياست‌ها منطبق با مرحله اجرا مي‌شود و سرعت، دقت و كيفيت برنامه‌ها را بهتر كرده و از امكانات در حوزه فكري و انديشه‌اي استفاده مي‌كند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha