یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کنگره

استاد دانشگاه گفت: امروز شاهدیم تکفیری ها با پرچم اسلام فجیع ترین جنایات را علیه مسلمانان مرتکب شده و موجب خدشه دار شدن چهره رحمانی اسلام شده اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»  دکتر قاسم جوادی استاد حوزه و دانشگاه در نشست کمیسیون تبارشناسی به ارائه مقاله «مسئولیت ما در برابر وضع تکفیری» پرداخت.

وی با تاکید بر این که همه ما مسئولیتی در قبال اسلام داریم اظهار کرد: باید ببینیم چه  کردیم که وضعیت جهان اسلام به اینجا رسیده است، جامع نگری ما نسبت به اسلام دچار مشکل شده است و اگر مجموعه آیات و روایات مورد تحلیل و بررسی قرار می گرفت امروز شاهد چنین وضعیتی نبودیم.

استاد دانشگاه ادامه داد: مجموعه ای از جوانان کشورهای اسلامی مشاهده کردند غیر مسلمانان به کشورهای اسلامی آمدند و حکومت را در دست گرفتند و پایتخت های کشورهای اسلامی را به پایگاه های فساد تبدیل کردند و طبیعی بود که برخی ها خواستند در برابر این وضع کاری انجام دهند و از سوی دیگر تربیت درستی نبود و برخی تفکرات و برداشت های نادرست از دین صورت گرفت.

جوادی با اشاره به اینکه اسلام دین رحمت و مهربانی است گفت: قرآن ما را به روابط احسن با اهل کتاب دعوت می کند و در جایی دیگر مطلق انسان ها را با حسن خلق و مهربانی به دین دعوت کنید ولی امروز شاهدیم تکفیری ها با پرچم اسلام فجیع ترین جنایات را علیه مسلمانان مرتکب شده و موجب خدشه دار شدن چهره رحمانی اسلام شده اند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha