جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
ابومجاهد فلسطین

حوزه/ پژوهشگر فلسطینی با بیان این که اولویت ما این است که علیه تکفیری‌ها اقدامی اساسی انجام دهیم تصریح کرد: ما هیچ رابطه‌ای با تکفیری‌ها نداریم و هر کدام از ما تکلیف داریم که با پدیده تکفیری‌ها بجنگیم و مقابله کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ابومجاهد عصر امروز در کمیسیون ریشه‌یابی افکار تکفیری کنگره جهانی جریان‌های تکفیری و افراطی از نگاه علمای اسلام اظهار کرد: ما به عنوان مسلمانان باید در دین خودمان میانه‌رو باشیم و نباید همدیگر را تکفیر و حذف کنیم.

وی ادامه داد: ما از سرزمین فلسطین به اینجا آمده‌ایم که بگوییم باید رویارویی واقعی با دشمن اشغالگر داشته باشیم که کشور ما را اشغال می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن درجه اول ما آمریکا و اسرائیل است گفت: ما جوانان فلسطینی قبول نمی‌کنیم که آتشی برای توطئه‌های دشمنان باشیم.

این پژوهشگر فلسطینی تاکید کرد: ما نباید به تکفیری‌ها اجازه بدهیم که در امت ما یاس و ناامیدی ایجاد کنند.

ابومجاهد افزود: سازمان‌های جاسوسی که نقش اساسی در قربانی کردن جوانان ما در افکار تکفیری دارند باعث شدند این درگیری‌ها میان خودمان به وقوع بپیوندند.

وی با بیان اینکه ما در فلسطین به میانه روی در دین تاکید داریم و از اولویت ما این است که علیه تکفیری‌ها اقدامی اساسی انجام دهیم تصریح کرد: ما هیچ رابطه‌ای با تکفیری‌ها نداریم و هر کدام از ما تکلیف داریم که با پدیده تکفیری‌ها بجنگیم و مقابله کنیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha