چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
مصائبی - اوقاف

حوزه / مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان غربی با اشاره به این مسابقات قرآنی برنده و بازنده ندارد، از راهیابی 19 برگزیده مسابقات قرآنی این استان به مرحله کشوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، حجت الاسلام علی مصائبی، در اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، اظهارداشت: کسی در این دوره از مسابقات بازنده یا برنده نیست، بلکه همه شرکت کنندگان مصداق عینی آیه «وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ، أُولئِک الْمُقَرَّبُونَ» هستند.

وی از حضور ارزنده جوانان و نوجوانان در این دوره از مسابقات ابراز خرسندی کرد و افزود: آمار شرکت کنندگان جوان نسبت به پارسال افزایش یافته بود که این نشان از توجه قشر جوان و وابستگی به کلام و کتاب الهی است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان غربی از همکاری ادارات و مسئولین استانی در برگزاری هر چه بهتر مسابقات قرآن قدردانی کرد و اذعان داشت: همراهی و همکاری مسئولین استانی، موجب قوت گرفتن و باشکوه شدن روند اجرایی مسابقات شد.

وی با اعلام آمار شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات، خاطرنشان کرد: 240 نفر از برادران در مرحله استانی شرکت داشتند که 130 نفر در رده بزرگسالان و 110 نفر در رده بندی شکوفه ها حضور یافتند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان غربی افزود: از تعداد 130 شرکت کننده خواهر، 90 نفر در رده بزرگسال و 40 نفر در گروه شکوفه ها به رقابت پرداختند.

وی در پایان از راهیابی 19 برگزیده مسابقات قرآنی استانی به مرحله کشوری خبر داد و گفت: افزایش 4 نفر در رشته های برگزار شده در سهمیه کشوری، نشان از ارتقا کیفیت این دوره بوده، اشتیاق بیش از پیش جوانان شرکت کننده نسبت به مسابقات قرآنی نوید بخش علاقمندی قشر جوان به کلام الهی است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha