یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علی مصائبی

حوزه/ علی رغم همه دشمنی ها و انواع توطئه های دشمنان، نه تنها ذره ای از عظمت و اقتدار ایران اسلامی کم نشده بلکه کشور روز به روز مقتدرتر و با صلابت تر شده که تمام اینها مدیون رهنمودهای هبری است.

حجت الاسلام علی مصائبی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی ، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: انقلاب اسلامی ایران به تعبیر امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری یکی از معجرات قرن 20 بود که باعث ایجاد روحیه استکبار ستیزی در ملت ایران و سایر ملت ها شد.

وی افزود: سر منشا همه حرکت های استکبار ستیزی به طور قطع و یقین انقلابی بود که در سال 1357 شکل گرفت و امام در واقع این باور و اعتقاد را در مردم به وجود آورد که ملت های تحت ظلم و ستم مستکبرین عالم می توانند به عنوان انسان های آزادی خواه و عزتمند و مقتدر در عرصه جهانی جهان حضور پیدا کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قزوین ادامه داد: بعد از گذشت 36 سال از انقلاب اسلامی ایران، کشورهای دیگری هم به تبعیت از این انقلاب در برابر ظلم و مستکبرین ایستادگی می کنند و همه اینها مدیون امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مصائبی با ذکر این نکته که اقتدار ایران اسلامی حاصل دستاوردهای انقلاب اسلامی است بیان کرد: امروزه شاهد این مسئله هستیم که ایران اسلامی در عرصه مختلف بین المللی دارای اقتدار بوده و این اقتدار، عزت و عظمت مدیون دستاوردهای انقلاب اسلامی و رهبری های امام راحل(ره) در گذشته و مقام معظم رهبری در زمان حاضر است که هدایت این کشتی نجات بخش را به سمت ساحل امنیت، صلح و آرامش در دست دارند.

وی افزود: جنگ ایران با ابرقدرت ها محدود به دوران 8 ساله دفاع مقدس نبود بلکه در طول 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دائما در جنگ بودیم، 8 سال از این سال ها جنگ نظامی  مابقی جنگ اقتصادی و فرهنگی است که مقام معظم رهبری در طی سال هایی با عناوین و تعابیر مختلف تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم از دهه 70 به بعد با توجه به اهمیت این مسئله دائما تکرار می کنند که آنها با ما در حال جنگ هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قزوین تاکید کرد: علی رغم همه این دشمنی ها و مواجه همه جانبه جمهوری اسلامی ایران با انواع توطئه های دشمنان، ولی نه تنها ذره ای به عظمت و اقتدار ایران صدمه وارد نشده است بلکه ایران اسلامی روز به روز مقتدرتر و با صلابت تر از همیشه در حال توسعه و پیشرفت بوده و همه اینها مدیون انقلاب اسلامی، رهبری های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha