سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
عزتی - خراسان جنوبی

حوزه/ مدیر سابق مرکز خدمات حوزه خراسان جنوبی، تلاش برای تحقق مطالبات رهبر انقلاب را رمز موفقیت مرکز خدمات خواند و ابراز داشت: اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری را سر لوحه فعالیت ها قرار دهیم، موفق و پیروز خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام عزتی، امروز 26 خرداد ماه، در آیین تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی، حرکت در مسیر ولایت و تلاش برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب را رمز موفقیت مرکز خدمات خواند و ابراز داشت: قطعا اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری را سر لوحه فعالیت‌ها قرار دهیم، موفق و پیروز خواهیم بود.

مدیر سابق مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی، با اشاره به عملکرد 6 سال اخیر این مرکز، گفت: در 6 سال گذشته تلاش شده که خدمت رسانی به طلاب و روحانیون به صورت منظم، به روز و منسجم انجام شود.

وی، وظیفه مرکز خدمات حوزه ایجاد خدمات رفاهی و فرهنگی برای طلاب و خانواده های آنان برشمرد و افزود: این مرکز توانسته در عرصه خدمات رسانی فرهنگی و رفاهی به حوزویان و خانواده های آنها موفق عمل کند.

حجت الاسلام عزتی همچنین به مشکلات طلاب از جمله مسکن اشاره کرد و ابراز داشت: مشکل مسکن طلاب در برخی استان ها حل شده و با توجه به پیگیری های جدی، به زودی انی مشکل در خراسان جنوبی نیز رفعخواهد شد.

مدیر سابق مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش "پیوند آسمانی" ویژه زوج های طلبه و ارائه خدماتی به آنان، از دیگر فعالیت های مرکز خدمات می باشد.

وی در پایان، بهترین راه پیشرفت در عرصه خدمات رسانی به حوزویان را شناخت کامل اهداف مرکز خدمات دانست و تاکید کرد: باید مرکز خدمات، جامعه هدف خود را به خوبی بشناسد تا رو به جلو قدم بردارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha