دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ اگر بتوانیم مهندسی اقتصادی را با توجه به منویات مقام معظم رهبری انجام دهیم و سهم بسیج را در این راستا مشخص کنیم، قطعاً بسیاری از مشکلات اقتصادی نظام حل می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، امروز در دیدار سردار نقدی، رئیس بسیج مستضعفین کشور، با تبریک ایام میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا، گفت: اگر تاریخ انقلاب اسلامی را مرور کنیم، خواهیم دید که سپاه و بسیج خط نورانی و طلایی و عامل صیانت، پایداری و استقامت ایران اسلامی هستند .

وی با بیان این که علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) اولین پاسدار حریم ولایت بودند، افزود: در شرایط کنونی سپاه و بسیج در خط مقدم حفاظت و حراست و پاسداری از حریم انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، بخش فراوانی از موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی در آینده را منوط به عملکرد سپاه و بسیج دانسته و با تاکید بر لزوم تقویت و حمایت از دو نهاد، ابراز داشت: بسیج علاوه براین که در بحث‌ دفاع از کشور عملکرد بسیار مطلوبی داشته، در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نیز حضور پیدا کرده و در همه آن‌ها نیز موفق بوده است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: روح بسیجی و پاسدار بودن در استان بوشهر سابقه دیرینه دارد و نماد آن را می‌توان در علمای بزرگی نظیر علامه بلادی و رئیسعلی دلواری و مردم متدین و ولایتمدار این استان مشاهده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان این که دراقتصاد بین‌الملل، مهم‌ترین عرصه توسعه حوزه اقتصاد، اقتصاد کرانه ای است، افزود: هندسه استان بوشهر از نظر جغرافیایی با دارا بودن 937 کیلومتر مرز دریایی و 707 کیلومتر مرز کرانه ای، یکی از اساسی ترین مکان های هندسی در حوزه توسعه اقتصاد کشور است.

وی اضافه کرد: اگر ما بتوانیم در هندسه استان بوشهر مهندسی اقتصادی را با توجه به منویات مقام معظم رهبری انجام دهیم و سهم بسیج و سپاه را در این راستا مشخص کنیم، قطعاً این استان می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی نظام را حل کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به نقش فرهنگی این استان در جنوب ایران است، افزود: در این راستا حوزه های علمیه بسیاری ساخته شده و اردوگاه بزرگ فرهنگی نیز در حال طراحی است. همچنین تلاش برای راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای دینی نیز از طرح‌های آینده درعرصه فرهنگی این استان خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در پایان گفت: استان بوشهر آمادگی خود را برای تمامی طرح‌هایی که مقام معظم رهبری در تمامی عرصه‌ها دارند، اعلام می کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha