یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
سردار نقدی

سردار محمد رضا نقدی گفت: طلاب بسیجی نقش بسیار پررنگی در فعالیت‌ها دارند و ما رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید را نیز سرلوحه کار خود در عرصه های مختلف خدمت رسانی قرارداده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در دیدار حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که اقدامات صورت گرفته از سوی بسیج در عرصه امر به معروف و نهی از منکر، موجب شده تا اقبال مردم از شبکه‌های ماهواره‌ای کم شود افزود: بیش از 20 هزار نفر از مردم خودشان گیرنده‌ها را تحویل پایگاه‌های بسیج داده‌اند و ماهواره‌ها را جمع آوری کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فعالیت های سازندگی توسط نیروی مقاومت بسیج، تاکید کرد:در عرصه های مختلف محرومیت زدایی  شده است و گام‌ های سازندگی خوبی توسط گروه‌های جهادی بسیجی در ایام نوروز صورت گرفته است.

سردار نقدی  با اشاره به اقدامات بسیج در عرصه آموزش مهارت افزایی به مردم بیان داشت: با حمایت‌های صورت گرفته از سوی بسیج 23500واحد تولیدی کوچک در کشور راه‌اندازی شده است و بسیاری از واحدهای دیگر نیز از

این واحدها الگو گرفته و فعالیت خود را در سطح جامعه توسعه داده اند .

وی همچنین با اعلام خبر راه اندازی 2 هزار واحد دیگر در سال جاری خاطرنشان کرد: هدف گذاری دیگر ایجاد 40 هزار واحد اشتغال در دستور کار است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: طلاب بسیجی نقش بسیار پررنگی در فعالیت‌های بسیج دارند و ما رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید را نیز سرلوحه کار خود در عرصه های مختلف خدمت رسانی قرارداده ایم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha