سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
1

حوزه/مرکز خدمات حوز های علمیه کشور به 210 هزار خانواده حوزوی شامل طلاب حوزه‌های برادران، خواهران، اهل سنت و حوزه‌های خارج از کشور و خانواده‌های مرحومین خدمت رسانی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام احد آزادی خواه، امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه خراسان جنوبی، با اشاره به شروع کار این مرکز از سال 1370، گفت: این مرکز با هدف و رویکرد فرهنگی و خدماتی در سطح کشور فعالیت می کند.

مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه ادامه داد: این مرکز به 210 هزار خانواده حوزوی شامل طلاب حوزه‌های برادران، خواهران، اهل سنت و حوزه‌های خارج از کشور و خانواده‌های مرحومین، در عرصه فرهنگی و اقتصادی خدمت رسانی می کند.

وی، برگزاری طرح آموزشی قرآن و صنایع دستی برای همسران طلاب را از اقدامات فرهنگی امسال برشمرد و خاطر نشان کرد: سال گذشته هزار نفر از همسران طلاب در قالب این طرح، در کلاس های آموزشی قرآن و صنایع دستی شرکت کردند.

حجت الاسلام آزادی خواه، رویکرد فرهنگی در مرکز خدمات را بسیار مهم دانست و گفت: باید همه مجموعه های حوزوی تلاش کنند تا علاوه بر رویکرد خدماتی مرکز خدمات، رویکرد فرهنگی بیش از پیش در مجموعه دید شود.

مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه، نیاز فرهنگی و امید بخشی به خانواده های متوفی حوزوی را بیشتر از بقیه اقشار زیر پوشش این مرکز عنوان کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha