شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 351390
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
انقلاب اسلامی

مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، گفت: انقلاب ما ریشه در اسلام دارد و مبتنی بر آموزه های قرآن کریم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزای «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام آزادی خواه، امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرمرکز خدمات حوزه کرمانشاه با بیان اینکه خدمت به روحانیون خدمت به اسلام و مسلمین است، اظهارداشت: ما هر چه داریم از اسلام  بوده و انقلاب اسلامی ما ریشه در اسلام و آموزه های قرآنی دارد.

وی ادامه داد: بنیانگذار انقلاب اسلامی مام خمینی (ره) بودند که تفکر توحیدی ایشان بر همگان روشن است و در کنار همه این خصایص دینی و عرفانی استکبار ستیزی از صفت های بارز ایشان بود و این امری مهم است که باید همیشه به آن توجه داشت .

مدیرکل حوزه ریاست حوزه های علمیه کشور افزود: در جوامع بشری امروزی که دچار گرفتاری و مصیبت شده اند و با ایجاد جنگ های قومی و منطقه ای با هر بهانه ای سعی در ضربه زدن به اسلام را  دارند، باید سعی شود که نقشه مستکبرین بر آب شود .

حجت الاسلام آزادی خواه عنوان کرد : امروز باید مواظب باشیم دشمنان با ترفندهای متفاوت شخصیت  امام خمینی (ره) را تحریف ننمایند و چیزی غیر از واقعیت به مردم آزادیخواه جهان نگویند و امروزه این امر یکی از وظایف مهم روحانیت است.

وی در پایان یاد آور شد: از افتخارات مهم روحانیت این است که در خدمت اسلام و دین بوده و به عنوان محصل، مدرس و مبلغ مشغول به فعالیت هستند و در راه توسعه و گسترش علوم اسلامی تلاش می نمایند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha