سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
مصائبی - اوقاف

حوزه / تبلیغ رسانه ها در راستای ترویج فرهنگ وقف و تلاش واقفین برای توسعه و حمایت از رسانه های دینی و داخلی می تواند بسیاری از یاوه گویی های غرب علیه اسلام را باطل کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام علی مصائبی، در همایش وقف و رسانه، با اشاره به اهداف برگزاری این همایش اظهار داشت: بهره مندی از ظرفیت های رسانه در راستای تبلیغ و ترویج وقف که از اهم نیازها است می تواند کمک و شایانی در رفع مشکلات جاری ایفا کند.

وی با تاکید بر توانمندی های رسانه در زمینه فرهنگ سازی وقف، خاطرنشان کرد: بحث وقف موضوع اعتقادی است و رسانه‌ها می‌توانند برای ترویج  این امر پسندیده و مورد تاکید اسلام گام های موثری بردارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، حل مشکلات و کاستی موجود در زمینه های مختلف جامعه را با اختصاص موقوفات میسر دانست و افزود: تحقق عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی از جمله ثمرات سازنده وقف است.

وی،تعامل دوسویه بین وقف و رسانه را موثر عنوان کرد و افزود: در عصر کنونی می توان از ظرفیت های وقف و رسانه بخوبی بهره گیری کرد و برای ارتقا هر دو عامل زمینه پویایی را فراهم نمود.

حجت الاسلام مصائبی افزود: ایجاد روحیه تعاون، ایثار، گسترش شعائر دینی در زیر چتر وقف بوجود می آید و رشد اقتصادی و سرمایه گذاری دینی از جمله فواید پر ثمر آن در جوامع اسلامی است.

وی با اشاره به نقش خیرین در حمایت از رسانه و توسعه شاخصه های دینی، تصریح کرد: غرب به کمک رسانه هایی که از طریق سرمایه داران کشورهای اروپایی و غربی هدایت و حمایت می شوند، تبلیغات گسترده ای در سراسر جهان علیه دین اسلام انجام می دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی وی اذعان داشت: تبلیغ رسانه ها در راستای ترویج فرهنگ وقف و تلاش واقفین برای توسعه و حمایت از رسانه های دینی و داخلی می تواند بسیاری از یاوه گویی های غرب علیه اسلام را باطل کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha