سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
عکس وقف

حوزه/ عکاس جوان قزوینی با وقف کلیه حقوق مادی و معنوی 1000 فریم عکس موقوفات و بقاع متبرکه استان قزوین، با ارزشی بالغ بر 100 میلیون ریال، اولین وقف رسانه ای استان قزوین را به نام ثبت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در قزوین، علی صفری عکاس 23 ساله قزوینی در رابطه با این عمل خیر خود، اظهار کرد: وقف موضوعی است که زمان و مکان ندارد و همواره دارای استمرار است و این موضوع  نباید در جامعه کنونی به فراموشی سپرده شود.

وی ادامه داد: در راستای شعار چند سال اخیر سازمان اوقاف و امورخیریه مبنی بر "همه واقف باشیم" تصمیم بر وقف تعدادی از عکس های فاخر خود از امامزادگان و موقوفات استان نمودم تا به نوعی اعلان نمایم که هر کسی به هر طریقی می تواند واقف باشد و خود نیز با وقف عکس های خود  خواستم مبتکر نوعی وقف جدید در استان باشم.

صفری اضافه کرد: تحولی که در سالهای اخیر در زمینه شبکه‌های اجتماعی و خدمات رسانی فرهنگی به جامعه در جهت همدلی و همبستگی روی داده است، موجب شده برای بسط و توسعه وقف‌های جدید و در جهت رفع نیازهای جدید تلاش شود که به نوعی  ترویج فرهنگ نذر و رونق نذر فرهنگی مثل نذر وقت و تخصص متخصصان را به همراه داشته باشد.

حافظ مقیمی، مسئول اموراوقافی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین درخصوص وقف فوق، گفت : وقف فوق شامل کلیه حقوق مادی و معنوی 1000 فریم عکس فاخر از موقوفات و بقاع متبرکه استان قزوین با نیت ترویج و توسعه فرهنگ وقف در سطح جامعه و به تولیت روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با ارزشی بالغ بر 100 میلیون ریال می باشد که اولین وقف رسانه ای استان قزوین می باشد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha