یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
شوذب شیری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: وقف در مورد مسائل جدید از جمله علوم نوین و رسانه‌ها باید به وسیله فرهنگ‌سازی وسیع در جامعه ترویج شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین شوذب شیری، امروز در هم اندیشی وقف و رسانه که با حضور مسئولان رسانه‌ها و مطبوعات محلی استان قم برگزار شد با اشاره به جایگاه علمی و فرهنگی این شهر مقدس، اظهار داشت: چهار نفر از صحابه ائمه اطهار(ع) در قم مدفون هستند و منشأ برکات فراوانی شده‌اند.

وی افزود: هزاران محدث و فقیه از آثار علمی آن بزرگان استفاده می‌کنند؛ و در کنار این جایگاه علمی تعداد موقوفات در قم هم فراوان است و این امر نشان‌دهنده توجه رسانه‌ها و تبلیغ صحیح وقف است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان این که این نشست به منظور تشکر از قلم‌هایی است که در راستای ترویج وقف فعالیت می‌کنند عنوان داشت: امیدواریم این رویه همچنان ادامه یابد و در سال جاری نیز شاهد همکاری و هماهنگی میان اوقاف و رسانه‌ها باشیم.

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگی اوقاف و امور خیریه در زمینه ترویج وقف فعالیت‌های خوبی داشته و اخیراً هم کتاب‌هایی را به منظور تبلیغ این سنت حسنه تدوین کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین شیری خاطرنشان کرد: وقف در مورد مسائل جدید از جمله علوم نوین و رسانه‌ها باید به وسیله فرهنگ‌سازی وسیع در جامعه ترویج شوند.

وی اضافه کرد: در قم موقوفه‌خواری و موقوفه‌خوار نداریم و این جزو افتخارات است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha