شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرکز تخصصی مهدویت

حوزه/ مراسم تجلیل از پژوهشگران مرکز تخصصی مهدویت امشب با حضور مدیران حوزوی و مرکز تخصصی مهدویت در این مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کلباسی مدیر مرکز تخصصی مهدویت گفت: این مرکز از سال1380شمسی با هدف توسعه مباحث تخصصی در زمینه مهدویت و انجام پژوهش های تخصصی و تربیت افراد متخصص در این زمینه تاسیس شد.

وی افزود: فعالیت پژوهشی یکی از مهمترین رسالتها و برنامه های این مرکز بوده است و تا کنون فعالیت های گسترده ای در این حوزه انجام شده است.

مدیر مرکز تخصصی مهدویت تصریح کرد: پژوهش رکن اصلی در تولید علم است و اگر این پژوهش ها توسعه نیابد دیر یا زود دیگر توان باز تولید معانی را نخواهید داشت و طبعا توان پاسخ به نیازهای روز را نیز از دست خواهیم داد.

در ادامه حجتالاسلام والمسلمین یوسفیان معاون پژوهش مرکز تخصصی مهدویت نیز به ذکر مباحثی پیرامون اهمیت پژوهش و همچنین برنامه های پژوهشی این مرکز پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی معاون پژوهش حوزه علمیه قم نیز در سخنانی به تشریح جایگاه پژوهش های دینی در سبد تولید علم کشور پرداخت.

گفتنی است پس از سخنان وی 30 نفر از پژوهشگران برتر این مرکز که در عرصه تالیف کتاب، پایان نامه و مقالات علمی صاحب امتیازات ویژه شده اند با حضور حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و کلباسی و مدیران مرکز تخصصی مهدویت تجلیل شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha